Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KAMOKA do Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12)

Silnik ELRING Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) ELRING
Silnik FEBEST Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) FEBEST
Silnik FA1 Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) FA1
Silnik KAMOKA Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) KAMOKA
Silnik VAICO Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) VAICO
Silnik BOSCH Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) BOSCH
Silnik GATES Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) GATES
Silnik AJUSA Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) AJUSA
Silnik BREMI Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) BREMI
Silnik BTA Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) BTA
Silnik CAFFARO Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) CAFFARO
Silnik CASTROL Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) CASTROL
Silnik CONTITECH Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) CONTITECH
Silnik DENCKERMANN Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) DRIVE +
Silnik EUROL Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) EUROREPAR
Silnik FLENNOR Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) FLENNOR
Silnik HART Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) HART
Silnik HC-CARGO Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) HOFFER
Silnik IPSA Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) IPSA
Silnik JP GROUP Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) KAVO PARTS
Silnik KING Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) KING
Silnik MAXGEAR Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MEAT & DORIA
Silnik MOBILETRON Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MOBILETRON
Silnik MOTUL Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MOTUL
Silnik NIPPARTS Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) NIPPARTS
Silnik NPS Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) NPS
Silnik NRF Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) NRF
Silnik OPTIBELT Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) OPTIMAL
Silnik QFIX Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) SIDAT
Silnik SKV GERMANY Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) SKV GERMANY
Silnik TRISCAN Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) TRISCAN
Silnik VEMO Chevrolet CAMARO 5.7 coupe 288KM, 212kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) VEMO
Producent:KAMOKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
0 (0)
Kod produktu:
109001
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
109001
Jednostka:
szt
Ilość połączeń:  2
Rezystancja [Ohm]:  920
Wysokość [mm]:  34
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Dla numeru OE:  09 118 368
Do 100 dni na zwrot
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
0 (0)
Kod produktu:
4080027
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
4080027
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  61
Długożć żruby pod główką [mm]:  28
Ilość połączeń:  2
Rozmiar klucza:  19
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze