Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ASHIKA do Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12)

Silnik ELRING Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) ELRING
Silnik FEBEST Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) FEBEST
Silnik FA1 Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) FA1
Silnik CHAMPION Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) CHAMPION
Silnik ASHIKA Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) ASHIKA
Silnik CONTINENTAL CTAM Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik VAICO Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) VAICO
Silnik BOSCH Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) BOSCH
Silnik GATES Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) GATES
Silnik AJUSA Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) ALCO FILTER
Silnik BGA Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) BGA
Silnik BREMI Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) BREMI
Silnik CAFFARO Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) CAFFARO
Silnik CASTROL Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) CASTROL
Silnik COMLINE Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) COMLINE
Silnik DENCKERMANN Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) DT SPARE PARTS
Silnik ESEN SKV Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) ESEN SKV
Silnik EUROL Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) EUROREPAR
Silnik FAE Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) FAE
Silnik FEBI BILSTEIN Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) FILTRON
Silnik FLENNOR Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) FLENNOR
Silnik FRAM Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) FRAM
Silnik HART Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) HART
Silnik HC-CARGO Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) HC-CARGO
Silnik HOFFER Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) HUTCHINSON
Silnik INA Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) INA
Silnik IPARTS Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) JAPKO
Silnik JC PREMIUM Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) KAMOKA
Silnik LUCAS Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MEAT & DORIA
Silnik MOTUL Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) MOTUL
Silnik NPS Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) NPS
Silnik NTY Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) NTY
Silnik OPTIBELT Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) OPTIMAL
Silnik QFIX Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) RAVENOL
Silnik ROULUNDS RUBBER Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) SIDAT
Silnik STONE-JAPAN Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) SWAG
Silnik TRISCAN Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VEMO Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Chevrolet CAMARO kabriolet 3.8 V6 kabriolet 193KM, 142kW, benzyna (1998.07 - 2002.12) WIX FILTERS
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
4.6 (14 ocen)
Kod produktu:
10-03-398
dostępny
4.6 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
10-03-398
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Długość [mm]:  86
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Średnica zabudowy [mm]:  71
Gwint wewnętrzny [mm]:  M18 x 1,5
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze