Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELRING do Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12)

Silnik CHAMPION Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) CHAMPION
Silnik KAMOKA Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) KAMOKA
Silnik VAICO Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) VAICO
Silnik HENGST FILTER Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) HENGST FILTER
Silnik DR!VE+ Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) DR!VE+
Silnik DYS Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) DYS
Silnik ELRING Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) ELRING
Silnik ERA Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) ERA
Silnik ESEN SKV Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) ESEN SKV
Silnik EUROL Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) EUROREPAR
Silnik FEBEST Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) FEBEST
Silnik FRAM Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) FRAM
Silnik HC-CARGO Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) HC-CARGO
Silnik K&N FILTERS Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) K&N FILTERS
Silnik KNECHT Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) KNECHT
Silnik MAHLE Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) MAHLE
Silnik MAPCO Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) MAPCO
Silnik MAXGEAR Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) MAXGEAR
Silnik MOTUL Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) MOTUL
Silnik NPS Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) NPS
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) SIDAT
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Chevrolet CORSICA (1_69) 2.2 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1990.01 - 1991.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:ELRING

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
835.170
niedostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
835.170
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
686.770
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
686.770
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wałem korbowym z pierścieniami uszczelniającymi
Do 100 dni na zwrot
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ELRING
4.5 (11 ocen)
Kod produktu:
687.220
niedostępny
4.5 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
687.220
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze