Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROREPAR do Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12)

Silnik ELRING Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) ELRING
Silnik BOSCH Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) BOSCH
Silnik AJUSA Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) AJUSA
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) MEAT & DORIA
Silnik DOLZ Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) DOLZ
Silnik BREMI Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) BREMI
Silnik BTA Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) BTA
Silnik DYS Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) ERA
Silnik ERISTIC Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) ERISTIC
Silnik ESEN SKV Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) EUROREPAR
Silnik FA1 Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) FA1
Silnik GATES Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) GATES
Silnik GOETZE Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) GOETZE
Silnik HART Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) HART
Silnik HC-CARGO Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) HC-CARGO
Silnik HOFFER Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) HOFFER
Silnik IPSA Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) IPSA
Silnik JP GROUP Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) JP GROUP
Silnik JPN Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) JPN
Silnik K&N FILTERS Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) KAMOKA
Silnik KING Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) KING
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAXGEAR Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) MAXGEAR
Silnik NPS Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) NPS
Silnik OEM Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) OEM
Silnik OPTIBELT Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) OPTIBELT
Silnik OYODO Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) OYODO
Silnik PAYEN Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) SIDAT
Silnik TRISCAN Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VEMO Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 114KM, 84kW, benzyna (1994.10 - 2004.12) VEMO
Producent:EUROREPAR

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635766180
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635766180
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Rodzaj połączenia:  Kanister
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  Stocked
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A1/B1
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-C
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-D
Zalecenie producenta oleju:  STJLR.03.5003
Specyfikacja wg ACEA:  A5/B5
Kolor:  Złoto-brązowy
Do 100 dni na zwrot
115,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635766280
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635766280
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  Stocked x1
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A1/B1
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  STJLR.03.5003
Specyfikacja wg ACEA:  A5/B5
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-D
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-C
Kolor:  Złoto-brązowy
Do 100 dni na zwrot
1242,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E144005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
E144005
Wymiar gwintu:  M 18 x 1,5
Długość kabli:  165
Ilość biegunów:  1
Ciężar [kg]:  0,083
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635766080
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635766080
Specyfikacja wg API:  SL
Pojemność [litr]:  1
Rodzaj połączenia:  Butelka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  Stocked
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A1/B1
Specyfikacja wg ACEA:  A5/B5
Zalecenie producenta oleju:  STJLR.03.5003
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-D
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-C
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  SN
Kolor:  Złoto-brązowy
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1657850780
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1657850780
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  Stocked x9
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A1/B1
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635766380
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635766380
Pojemność [litr]:  208
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  Stocked
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A1/B1
Specyfikacja wg ACEA:  A5/B5
Kolor:  Złoto-brązowy
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-C
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-D
Zalecenie producenta oleju:  STJLR.03.5003
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze