Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BORG & BECK do Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02)

Silnik CORTECO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) CORTECO
Silnik VAICO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) VAICO
Silnik BOSCH Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) BOSCH
Silnik OEM Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) OEM
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik CONTITECH Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) CONTITECH
Silnik FAE Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) FAE
Silnik KAMOKA Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) KAMOKA
Silnik A.B.S. Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) A.B.S.
Silnik AJUSA Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) CONTINENTAL
Silnik DAYCO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) DELPHI
Silnik DRIVE + Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) DRIVE +
Silnik DT Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) DT
Silnik ELRING Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) ELRING
Silnik ERA Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) ERA
Silnik EUROREPAR Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) EUROREPAR
Silnik FILTRON Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) FILTRON
Silnik FLENNOR Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) FLENNOR
Silnik GATES Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) GATES
Silnik GLASER Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) GLASER
Silnik GOETZE Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) GOETZE
Silnik HART Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) HART
Silnik HC-CARGO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) HC-CARGO
Silnik HELLA Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) HELLA
Silnik HENGST FILTER Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) HENGST FILTER
Silnik HUTCHINSON Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) HUTCHINSON
Silnik INA Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) INA
Silnik JP GROUP Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) JP GROUP
Silnik KNECHT Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) METALCAUCHO
Silnik MISFAT Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MULLER FILTER
Silnik NPS Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) NPS
Silnik OPTIBELT Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) PAYEN
Silnik PURFLUX Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) PURFLUX
Silnik PURRO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) PURRO
Silnik PZL SĘDZISZÓW Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) REINZ
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) SCT - MANNOL
Silnik SKF Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) SKF
Silnik SOFIMA Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) SOFIMA
Silnik TRICLO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) TRISCAN
Silnik UFI Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) UFI
Silnik VALEO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) VALEO
Silnik VEYANCE Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) WIX FILTERS
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BFO4180
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BFO4180
Wysokość [mm]:  77
Wymiar gwintu:  M 16x1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  78
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze