Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MASTER-SPORT do Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie)

Silnik FACET Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) FACET
Silnik BORG & BECK Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DOLZ Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) DOLZ
Silnik EPS Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) EPS
Silnik FILTRON Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) FRAM
Silnik HC-CARGO Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KAMOKA Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) KW
Silnik MAHLE Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik MEYLE Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) NPS
Silnik NRF Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) NRF
Silnik OYODO Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) OYODO
Silnik PURFLUX Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik RUVILLE Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) RUVILLE
Silnik TOPRAN Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) TOPRAN
Silnik WALKER PRODUCTS Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Citroën C-ZERO C-Zero liftback 48KM, 35kW, elektryczny (2010.10 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MASTER-SPORT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MASTER-SPORT
5.0 (3)
Kod produktu:
931/5X-OF-PCS-MS
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MASTER-SPORT
Kod:
931/5X-OF-PCS-MS
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  28
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Wysokość [mm]:  149
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  83
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  39
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  0,11
Ciężar brutto [kg]:  0,11
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze