Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01)

Silnik FILTRON Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) FILTRON
Silnik ELRING Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) ELRING
Silnik CORTECO Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) CORTECO
Silnik KAMOKA Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) KAMOKA
Silnik KNECHT Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) KNECHT
Silnik BOSCH Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) BOSCH
Silnik FA1 Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) FA1
Silnik EUROREPAR Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) EUROREPAR
Silnik MAHLE ORIGINAL Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) MAHLE ORIGINAL
Silnik OEM Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) OEM
Silnik PURFLUX Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) PURFLUX
Silnik METZGER Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) METZGER
Silnik AJUSA Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) AJUSA
Silnik CHAMPION Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) CHAMPION
Silnik MANN-FILTER Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) MANN-FILTER
Silnik SASIC Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) SASIC
Silnik GATES Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) GATES
Silnik REINZ Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) REINZ
Silnik HART Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) HART
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) KOLBENSCHMIDT
Silnik PIERBURG Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) PIERBURG
Silnik VAICO Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) VAICO
Silnik AE Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) AE
Silnik BENDIX Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) BENDIX
Silnik BORG & BECK Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) BORG & BECK
Silnik CASTROL Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) CASTROL
Silnik COMLINE Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) COOPERSFIAAM
Silnik DT Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) DT
Silnik ELWIS ROYAL Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) EUROL
Silnik FAST Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) FAST
Silnik FEBEST Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) FEBEST
Silnik FRAM Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) FRAM
Silnik GLASER Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) GLASER
Silnik GLYCO Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) GOETZE
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPSA Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) IPSA
Silnik JP GROUP Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) JP GROUP
Silnik KING Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) KING
Silnik LIQUI MOLY Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) LIQUI MOLY
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) MAGNETI MARELLI
Silnik MAL? Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) MAL?
Silnik MAPCO Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) MAPCO
Silnik MAXGEAR Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) MAXGEAR
Silnik METELLI Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) METELLI
Silnik MISFAT Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) MISFAT
Silnik MOTUL Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) MOTUL
Silnik NPS Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) NPS
Silnik NTY Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) NTY
Silnik NÜRAL Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) NÜRAL
Silnik OPTIMA Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) RAVENOL
Silnik SEIM Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) SEIM
Silnik SKF Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) SKF
Silnik SNR Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) SNR
Silnik TRISCAN Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) UFI
Silnik VALVOLINE Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Citroën C25 Autobus (280_, 290_) 1.8 Autobus 68KM, 50kW, benzyna (1981.11 - 1994.01) WIX FILTERS
Producent:HART

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
305 747
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
305 747
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  888
Szerokość [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
338 038
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
338 038
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  780
Szerokość [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
334 085
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
334 085
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  925
Szerokość [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
930 696
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
930 696
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  925
Szerokość [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze