Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08)

Silnik EUROREPAR Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) EUROREPAR
Silnik METALCAUCHO Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) METALCAUCHO
Silnik CONTITECH Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) CONTITECH
Silnik CORTECO Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) CORTECO
Silnik FILTRON Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) FILTRON
Silnik BOSCH Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) BOSCH
Silnik GATES Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) GATES
Silnik HART Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) HART
Silnik AJUSA Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) AJUSA
Silnik COMLINE Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) COMLINE
Silnik INA Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) INA
Silnik KAMOKA Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) KAMOKA
Silnik AKRON-MALÒ Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) AUTLOG
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BREDA LORETT Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) BREDA LORETT
Silnik BUGATTI Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) BUGATTI
Silnik CASTROL Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) CASTROL
Silnik CHAMPION Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) CLEAN FILTER
Silnik COFLE Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) COFLE
Silnik CONTINENTAL Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) DRIVE +
Silnik DT Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) DT
Silnik ELRING Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) ELRING
Silnik ERA Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) ERA
Silnik EUROL Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) EUROL
Silnik FA1 Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) FA1
Silnik FAE Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) FLENNOR
Silnik FRAM Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) FRAM
Silnik FRECCIA Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) FRECCIA
Silnik GARRETT Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) GARRETT
Silnik GLASER Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) GLASER
Silnik GLYCO Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) GOETZE
Silnik GRAF Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) GRAF
Silnik HC-CARGO Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) HENGST FILTER
Silnik HEPU Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) HEPU
Silnik HUTCHINSON Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) INTERVALVES
Silnik IPD Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) IPD
Silnik IPSA Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) IPSA
Silnik JP GROUP Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) JP GROUP
Silnik KAWE Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) KAWE
Silnik KING Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) KING
Silnik KNECHT Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KWP Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) KWP
Silnik LIQUI MOLY Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) MAXGEAR
Silnik METELLI Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) METELLI
Silnik METZGER Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) METZGER
Silnik MISFAT Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) MISFAT
Silnik MOTUL Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) NPS
Silnik OPTIBELT Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) OPTIMAL
Silnik PAYEN Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) PAYEN
Silnik PURFLUX Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) PURFLUX
Silnik PURRO Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) PURRO
Silnik PZL SĘDZISZÓW Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) REINZ
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) RUVILLE
Silnik SASIC Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) SASIC
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) SEIM
Silnik SKF Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) SKF
Silnik SNR Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) SNR
Silnik SOFIMA Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) SOFIMA
Silnik SWAG Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) SWAG
Silnik TRICLO Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) UFI
Silnik VAICO Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) VAICO
Silnik VALEO Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) VALEO
Silnik VEYANCE Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Citroën CX I Break (MA) 2500 D Turbo Kombi 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.04 - 1985.08) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOSCH

9 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (4)
Kod produktu:
1 987 947 630
dostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 630
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  700
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4)
Kod produktu:
1 987 947 605
dostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 605
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  825
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4)
Kod produktu:
1 987 947 635
dostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 635
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  838
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4)
Kod produktu:
1 987 947 581
dostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 581
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  666
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4)
Kod produktu:
1 987 947 628
dostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 628
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  625
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.2 (5)
Kod produktu:
1 987 949 058
dostępny
4.2 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 949 058
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  62
Długość [mm]:  589
Szerokość [mm]:  19
Podział zębów:  9,525
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.6 (61)
Kod produktu:
0 451 103 109
dostępny
4.6 (61)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 451 103 109
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  115,7
Wymiar gwintu:  M 20 x 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  81,3
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  0,7
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  70
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Do 100 dni na zwrot
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.2 (5)
Kod produktu:
1 987 949 068
dostępny
4.2 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 949 068
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  118
Długość [mm]:  1125
Szerokość [mm]:  32
Podział zębów:  9,525
Do 100 dni na zwrot
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.9 (7)
Kod produktu:
1 987 948 543
dostępny
4.9 (7)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 948 543
Jednostka:
KPL
Ilość zębów:  62
Liczba zębów 2:  118
Długość [mm]:  589
Długość 2 [mm]:  1125
Szerokość [mm]:  19
Szerokość 2 [mm]:  32
Podział zębów:  9,525
Liczba rolek kierunkowych:  2
Ilość:  2
Jednostka ilości:  Sztuka
Do 100 dni na zwrot
263,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze