- Długość [mm]: 825
- Szerokość [mm]: 10
- Pasek: Z otwartymi bokami
- Pasek: Zębaty
Dodaj opinię
(03.01.2016)
Opinia wystawiona dla Pasek klinowy BOSCH 1 987 947 639
(18.06.2015)
Opinia wystawiona dla Pasek klinowy BOSCH 1 987 947 629
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 11676 02 103 |
ALFA | 11701 02 103 |
ALFA | 16206 07 103 |
ALFA | 195 59 23 203 00 |
ALFA | 19517 07103 |
ALFA | 60534411 |
ALFA | 60591813 |
ALFA | 60801493 |
ALFA | 8240410 |
ALFA | 82404106 |
AUSTI | 13H 8339 |
AUSTI | GCB 10825 |
AUSTI | GFB 104 |
AUSTI | GFB 195 |
AUSTI | GFB 60825 |
BANDO | 2320 |
BANDO | 2325 |
BMW | 12 68 6 814 |
BMW | 12 68 6 834 |
BMW | 17 06 8 254 |
BMW | 32 41 1 276 314 |
BMW | 32 42 1 706 825 |
BMW | 32 42 1 717 011 |
CITRO | 1280 12 |
CITRO | 1280 31 |
CITRO | 75 492 093 |
CITRO | 75 524 245 |
CONTI | 10X825 |
CONTI | 6578009000 |
DAIHA | 99321 50821 000 |
DAIHA | 99331 10811 000 |
DAIHA | 99521 10808 000 |
DAYCO | 10A0825C |
FIAT | 4224377 |
FIAT | 4313390 |
FIAT | 4467845 |
FIAT | 4478580 |
FIAT | 5430452 |
FIAT | 5518907 |
FIAT | 5930833 |
FIAT | 5947594 |
FIAT | 5956599 |
FIAT | 60534411 |
FIAT | 7303315 |
FIAT | 7581316 |
FIAT | 82404105 |
FIAT | 82404106 |
FORD | 1063290 |
FORD | 11 504 101 |
FORD | 6104232 |
FORD | 821F6 C301 AA |
FORD | 98FB6C301AA |
FORD | D41 018381 |
GATES | 10 X 825 |
GATES | 6213 MC |
HONDA | 31110-611-003 |
HONDA | 31110-611-030 |
INNOC | 82404106 |
JEEP | 77013 49028 |
KLEBER | AV 10- 815 |
LADA | 1111 3701720 |
LANCIA | 4224377 |
LANCIA | 4313390 |
LANCIA | 4467845 |
LANCIA | 4478580 |
LANCIA | 5430452 |
LANCIA | 5518907 |
LANCIA | 5930833 |
LANCIA | 5947594 |
LANCIA | 5956599 |
LANCIA | 60534411 |
LANCIA | 7303315 |
LANCIA | 7581316 |
LANCIA | 82404105 |
LANCIA | 82404106 |
MAZDA | 0187-18-381 |
MAZDA | 0188-18-381 |
MAZDA | 0200-18-381 |
MAZDA | 0200-18-381A |
MAZDA | 0410-18-381 |
MAZDA | 0562-18-381A |
MAZDA | 0710-18-381 |
MAZDA | 1562-18-381 |
MAZDA | 2329-13-715 |
MAZDA | D410-18-381 |
MAZDA | N225-13-715 |
MERCE | 002 997 57 92 |
MERCE | A 002 997 57 92 |
MITSUBISHI | K 485033 |
MITSUBISHI | MD001350 |
MITSUBISHI | MD017340 |
MITSUBOSHI | 1325 |
MITSUBOSHI | 2325 |
Motorcraft | EJA 82 P |
Motorcraft | EJA 82 R |
Motorcraft | EJA 83 R |
NISSA | 11720 18000 |
NISSA | 14853 B8001 |
NISSA | 14853 U6000 |
OPEL | 90156794 |
OPEL | 91140570 |
OPEL | 95 03 62 |
PEUGE | 1280 12 |
PEUGE | 1280 31 |
PEUGE | 75 492 093 |
PEUGE | 75 524 245 |
PORSC | 999 192 006 50 |
RENAU | 77 00 542 003 |
RENAU | 77 00 545 221 |
RENAU | 77 00 546 002 |
RENAU | 77 00 683 283 |
RENAU | 77 01 349 028 |
RENAU | 77 01 349 038 |
ROVER | GCB 10825 |
SAAB | 83 39 921 |
SUZUK | 17521-78000 |
SUZUK | 17521-78020 |
SUZUK | 17521-79000 |
SUZUK | 95141-82700 |
TALBO | 1280 12 |
TOYOT | 90916 02010 |
TOYOT | 99321 00825 |
TOYOT | 99321 10821 |
VAUXH | 90156794 |
VEYANCE | 950825 |
VW | 034 903 137 |
VW | 034 903 137 C |
VW | 055 131 615 A |
ZASTA | 46641878 |
ALFA ROMEO
|
AUSTIN
|
BMW
|
CITROËN
|
DAIHATSU
|
FIAT
|
FORD
|
LADA
|
LANCIA
|
MG
|
MORRIS
|
MOSKVICH
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
PININFARINA
|
PORSCHE
|
RENAULT
|
ROVER
|
SAAB
|
SEAT
|
SUZUKI
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.
Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.
Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach, nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.
Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.
Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.
Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.