Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DT do Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08)

Silnik CONTITECH Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) CONTITECH
Silnik KAMOKA Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) KAMOKA
Silnik GATES Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) GATES
Silnik PURFLUX Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) PURFLUX
Silnik SKV GERMANY Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) SKV GERMANY
Silnik ALCO FILTER Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) ALCO FILTER
Silnik BGA Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) BGA
Silnik BOSCH Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) BOSCH
Silnik CHAMPION Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) CHAMPION
Silnik DT Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) DT
Silnik ENERGY Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) ENERGY
Silnik EUROL Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) EUROL
Silnik EUROREPAR Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) EUROREPAR
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) FLENNOR
Silnik GLYCO Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) GLYCO
Silnik HART Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) HART
Silnik HOFFER Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) HOFFER
Silnik INA Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) INA
Silnik JP GROUP Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) JP GROUP
Silnik KNECHT Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) MAHLE
Silnik MAPCO Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) METELLI
Silnik MISFAT Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) MISFAT
Silnik NPS Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) NPS
Silnik OEM Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) OPTIBELT
Silnik QUINTON HAZELL Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) RUVILLE
Silnik SIDAT-FISPA Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) SIDAT-FISPA
Silnik SKF Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) SKF
Silnik SWAG Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) SWAG
Silnik TRISCAN Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) UFI
Silnik VALEO Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) VALEO
Silnik VEMO Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) VEMO
Silnik VEYANCE Citroën DS 21 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1969.12 - 1975.08) VEYANCE
Producent:DT

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DT
0 (0)
Kod produktu:
4.80612
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT
Kod:
4.80612
Jednostka:
szt
Masa [g]:  64
Długość [mm]:  970
Szerokość [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DT
0 (0)
Kod produktu:
11.12102
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT
Kod:
11.12102
Jednostka:
szt
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Długość [mm]:  800
Masa [g]:  60
Szerokość [mm]:  10
Parametr:  AVX10X800
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DT
0 (0)
Kod produktu:
4.80613
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT
Kod:
4.80613
Jednostka:
szt
Masa [g]:  61
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Długość [mm]:  980
Szerokość [mm]:  10
Parametr:  AVX10X980
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DT
0 (0)
Kod produktu:
3.34213
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT
Kod:
3.34213
Jednostka:
szt
Masa [g]:  67
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Długość [mm]:  975
Szerokość [mm]:  10
Parametr:  AVX10X975
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze