Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FEBI BILSTEIN do Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie)

Silnik ELRING Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) REINZ
Silnik TOPRAN Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) TOPRAN
Silnik AJUSA Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) AJUSA
Silnik INA Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) INA
Silnik MANN-FILTER Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) BOSCH
Silnik CONTITECH Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) CONTITECH
Silnik PURFLUX Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) GATES
Silnik MAXGEAR Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik SNR Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) SNR
Silnik SKF Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) SKF
Silnik VALEO Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) VALEO
Silnik DAYCO Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) DAYCO
Silnik KNECHT Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) KNECHT
Silnik MEYLE Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) MEYLE
Silnik DENCKERMANN Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) DR.MOTOR
Silnik FA1 Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik HENGST FILTER Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KAMOKA Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik PAYEN Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BLUE PRINT Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) BORGWARNER
Silnik BUGATTI Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) BUGATTI
Silnik BUGIAD Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) BUGIAD
Silnik CASTROL Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) CORTECO
Silnik ET ENGINETEAM Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAST Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) GLASER
Silnik GRAF Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) GRAF
Silnik HART Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) HART
Silnik HEPU Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) JAPKO
Silnik JPN Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KWP Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) KWP
Silnik LRT Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) LRT
Silnik LUCAS Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik METELLI Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) METZGER
Silnik NPS Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) NPS
Silnik NTY Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) NTY
Silnik OEM Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) RUVILLE
Silnik SACHS Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) SACHS
Silnik SALERI SIL Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKV GERMANY Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Citroën JUMPY Skrzynia (V_) 2.0 BlueHDi 145 Skrzynia 144KM, 106kW, olej napędowy (2021.08 - obecnie) VEMO
Producent:FEBI BILSTEIN

11 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (8)
Kod produktu:
108285
dostępny
5.0 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
108285
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Długość [mm]:  77
Średnica zewnętrzna [mm]:  77,0
Wysokość [mm]:  86
Średnica zewnętrzna [mm]:  77
Gwint wewnętrzny [mm]:  M20 x 1,5
Ciężar [kg]:  0,280
Dla numeru OE:  SU001-A4322
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
172187
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
172187
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  ACEA C2
Specyfikacja:  CHRYSLER MS-13340
Specyfikacja:  CHRYSLER MS-90047
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-DS1
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-GS1
Specyfikacja:  PSA B71 2312
Klasa lepkości wg SAE:  0W-30
Ciężar [kg]:  0,843
Dla numeru OE:  B71 2312
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (26)
Kod produktu:
183665
dostępny
5.0 (26)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
183665
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]:  0,764
Dla numeru OE:  98 163 385 80
Do 100 dni na zwrot
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
172188
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
172188
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  4
Specyfikacja:  ACEA C2
Specyfikacja:  CHRYSLER MS-13340
Specyfikacja:  CHRYSLER MS-90047
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-DS1
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-GS1
Specyfikacja:  PSA B71 2312
Klasa lepkości wg SAE:  0W-30
Ciężar [kg]:  3,372
Do 100 dni na zwrot
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
172189
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
172189
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  ACEA C2
Specyfikacja:  CHRYSLER MS-13340
Specyfikacja:  CHRYSLER MS-90047
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-DS1
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-GS1
Specyfikacja:  PSA B71 2312
Klasa lepkości wg SAE:  0W-30
Dla numeru OE:  B71 2312
Do 100 dni na zwrot
174,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
178955
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
178955
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  2,433
Do 100 dni na zwrot
528,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (1)
Kod produktu:
184927
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
184927
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1073
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość żeber:  6
Ciężar [kg]:  0,131
Materiał cięgna naprężonego:  Aramid
Rodzaj alternatora:  Dla rozrusznikoalternatora
Do 100 dni na zwrot
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (2)
Kod produktu:
186616
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
186616
Jednostka:
szt
Szerokość powierzchni przylegania rolki [mm]:  25
Średnica zewnętrzna [mm]:  65
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Tryb pracy:  Automatyczny
Lokalizacja w aucie:  Na dole
Ciężar [kg]:  0,981
Do 100 dni na zwrot
214,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
185494
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
185494
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,129
Do 100 dni na zwrot
359,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3)
Kod produktu:
185011
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
185011
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  2,169
Dla numeru OE:  2 431 073
Do 100 dni na zwrot
572,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (1)
Kod produktu:
185986
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
185986
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,604
Do 100 dni na zwrot
901,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze