Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FILTRON do Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07)

Silnik FILTRON Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) FILTRON
Silnik ELRING Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) FEBI BILSTEIN
Silnik TOPRAN Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) TOPRAN
Silnik FA1 Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) FA1
Silnik KAMOKA Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) KNECHT
Silnik REINZ Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) REINZ
Silnik BOSCH Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) BOSCH
Silnik VAICO Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) VAICO
Silnik MAHLE ORIGINAL Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) PURFLUX
Silnik MAXGEAR Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) MAXGEAR
Silnik PZL SĘDZISZÓW Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) PZL SĘDZISZÓW
Silnik CORTECO Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) CORTECO
Silnik AJUSA Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) AJUSA
Silnik CHAMPION Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) CHAMPION
Silnik FAST Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) FAST
Silnik MANN-FILTER Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) MANN-FILTER
Silnik PURRO Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) PURRO
Silnik SWAG Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) SWAG
Silnik BLUE PRINT Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) BLUE PRINT
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) FAI AUTOPARTS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) MAGNETI MARELLI
Silnik ALCO FILTER Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) ALCO FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik GATES Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) GATES
Silnik HELLA Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) HELLA
Silnik HENGST FILTER Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) HENGST FILTER
Silnik HUTCHINSON Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) HUTCHINSON
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik SCT GERMANY Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) SCT GERMANY
Silnik SNR Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) SNR
Silnik AE Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) AE
Silnik AKRON-MALÒ Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) AKRON-MALÒ
Silnik BORG & BECK Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) BORG & BECK
Silnik BREMI Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CLEAN FILTER Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) CONTINENTAL
Silnik CONTITECH Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) DRIVE +
Silnik ELWIS ROYAL Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) ENERGY
Silnik ERA Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) ERA
Silnik EUROREPAR Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) EUROREPAR
Silnik FEBEST Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) FEBEST
Silnik FRAM Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) FRAM
Silnik FRECCIA Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) FRECCIA
Silnik GK Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) GK
Silnik GLASER Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) GLASER
Silnik GLYCO Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) GOETZE
Silnik GRAF Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) GRAF
Silnik HART Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) HART
Silnik HEPU Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) HOFFER
Silnik IJS GROUP Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) IJS GROUP
Silnik IPARTS Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) IPARTS
Silnik IPD Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) IPD
Silnik JC PREMIUM Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) JP GROUP
Silnik JPN Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) JPN
Silnik KAWE Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) KAWE
Silnik KING Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) KING
Silnik KWP Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) KWP
Silnik LUCAS Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) LUCAS
Silnik MEAT & DORIA Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) METALCAUCHO
Silnik METELLI Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) METELLI
Silnik METZGER Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) METZGER
Silnik MOTORAD Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) MOTORAD
Silnik NE Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) NE
Silnik NPS Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) NPS
Silnik NRF Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) NRF
Silnik NTY Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) NTY
Silnik OEM Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) OEM
Silnik OPTIMA Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) QUINTON HAZELL
Silnik SKF Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) SKF
Silnik SOFIMA Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) SOFIMA
Silnik TRISCAN Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) UFI
Silnik VEMO Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) VEMO
Silnik VIKA Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) VIKA
Silnik WIX FILTERS Citroën XM Break (Y4) 2.0 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1994.08 - 1999.07) WIX FILTERS
Producent:FILTRON

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FILTRON
4.9 (150 ocen)
Kod produktu:
OP 540/1
dostępny
4.9 (150 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
OP 540/1
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  86
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  77
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  52,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FILTRON
4.8 (103 ocen)
Kod produktu:
AP 058
dostępny
4.8 (103 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
AP 058
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  342
Szerokość [mm]:  177
Wysokość [mm]:  49
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze