Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik LUCAS do Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) ELRING
Silnik INA Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) INA
Silnik FA1 Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) FA1
Silnik GATES Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) GATES
Silnik VAICO Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) AJUSA
Silnik CONTINENTAL CTAM Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik K&N FILTERS Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik BLUE PRINT Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BTA Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) BTA
Silnik COOPERSFIAAM Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) DYS
Silnik FAST Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) FRAM
Silnik HART Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) HART
Silnik HELLA Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) HELLA
Silnik IPD Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) IPSA
Silnik JC PREMIUM Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik KAVO PARTS Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KING Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) KING
Silnik LUCAS Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) LUCAS
Silnik MAXGEAR Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MOBILETRON Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) MOBILETRON
Silnik NPS Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) NPS
Silnik NTY Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) NTY
Silnik PAYEN Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) RUVILLE
Silnik TRISCAN Dodge CHALLENGER coupe 6.4 coupe 492KM, 362kW, benzyna (2014.09 - obecnie) TRISCAN
Producent:LUCAS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LA0203
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LA0203
Szerokość [mm]:  26,4
Średnica zewnętrzna [mm]:  64
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Wersja:  bearing H 12mm
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze