Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MOBILETRON do Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12)

Silnik ELRING Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) ELRING
Silnik FA1 Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) FA1
Silnik FEBEST Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) FEBEST
Silnik GATES Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) GATES
Silnik K&N FILTERS Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) K&N FILTERS
Silnik CONTITECH Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) CONTITECH
Silnik MAXGEAR Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) MAXGEAR
Silnik AJUSA Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) AJUSA
Silnik BTA Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) BTA
Silnik CAFFARO Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) CAFFARO
Silnik DYS Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) DYS
Silnik HART Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) HART
Silnik HELLA Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) HELLA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) HOFFER
Silnik IPSA Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) IPSA
Silnik KAMOKA Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) KAVO PARTS
Silnik KING Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) KING
Silnik LUCAS Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MEAT & DORIA Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) MEAT & DORIA
Silnik MOBILETRON Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) MOBILETRON
Silnik NTY Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) NTY
Silnik QUINTON HAZELL Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) SIDAT
Silnik SKV GERMANY Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) SKV GERMANY
Silnik TRISCAN Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) TRISCAN
Silnik VAICO Dodge CHARGER 5.7 sedan 349KM, 257kW, benzyna (2005.06 - 2009.12) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOBILETRON

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOBILETRON
0 (0)
Kod produktu:
CS-U046
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOBILETRON
Kod:
CS-U046
Rodzaj czujnika:  Czujnik Hall'a
Ilość biegunów:  3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze