Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROREPAR do Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie)

Silnik ELRING Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) ELRING
Silnik NTY Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) NTY
Silnik CONTINENTAL CTAM Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik VICTOR REINZ Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) FA1
Silnik AJUSA Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBEST Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) FEBEST
Silnik GATES Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) GATES
Silnik HART Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) HART
Silnik MAXGEAR Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik BLIC Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) BLIC
Silnik BLUE PRINT Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BTA Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) BTA
Silnik DAYCO Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) DAYCO
Silnik ERA Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) ERA
Silnik EUROREPAR Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FEBI BILSTEIN Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GLASER Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) GLASER
Silnik IPARTS Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) IPARTS
Silnik JC PREMIUM Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik K&N FILTERS Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KING Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) KING
Silnik MOBILETRON Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) MOBILETRON
Silnik NPS Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) NPS
Silnik OEM Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SWAG Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Dodge DAKOTA 3.7 AWD pick-up 213KM, 157kW, benzyna (2003.10 - obecnie) VAICO
Producent:EUROREPAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E144003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
E144003
Wymiar gwintu:  M 18 x 1,5
Długość kabli:  685
Ilość biegunów:  4
Ciężar [kg]:  0,17
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze