Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09)

Silnik MOTUL Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) MOTUL
Silnik CASTROL Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) CASTROL
Silnik LIQUI MOLY Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) LIQUI MOLY
Silnik ELRING Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) ELRING
Silnik BLUE PRINT Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) BLUE PRINT
Silnik FA1 Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) FA1
Silnik GSP Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) GSP
Silnik GATES Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) GATES
Silnik HART Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) HART
Silnik MAXGEAR Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) MAXGEAR
Silnik NTY Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) NTY
Silnik RAVENOL Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) RAVENOL
Silnik SKF Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) SKF
Silnik VEMO Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) VEMO
Silnik VICTOR REINZ Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) AJUSA
Silnik AMC FILTER Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) AMC FILTER
Silnik BGA Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) BGA
Silnik BLIC Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) BLIC
Silnik BOSCH Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) BOSCH
Silnik BTA Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) BTA
Silnik CONTINENTAL CTAM Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) CONTINENTAL CTAM
Silnik DENCKERMANN Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) DENCKERMANN
Silnik DYS Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) DYS
Silnik ESEN SKV Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) ESEN SKV
Silnik EUROL Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) EUROL
Silnik FEBI BILSTEIN Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) FLENNOR
Silnik GLASER Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) GLASER
Silnik HOFFER Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) HOFFER
Silnik JP GROUP Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) KAVO PARTS
Silnik KING Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) KING
Silnik LUCAS Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) LUCAS
Silnik MEAT & DORIA Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) METZGER
Silnik MOBILETRON Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) MOBILETRON
Silnik NPS Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) NPS
Silnik OEM Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) OEM
Silnik PAYEN Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) SIDAT
Silnik TRISCAN Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) TRISCAN
Silnik VAICO Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) VAICO
Silnik VALVOLINE Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) VALVOLINE
Silnik WALKER PRODUCTS Dodge RAM 1500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 4.7 pick-up 234KM, 172kW, benzyna (2001.06 - 2008.09) WALKER PRODUCTS
Producent:FA1

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
731.111.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
731.111.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  19
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze