Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GOETZE do Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie)

Silnik SCT GERMANY Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) SCT GERMANY
Silnik KAMOKA Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik BOSCH Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) BOSCH
Silnik SKV GERMANY Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik AJUSA Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) AJUSA
Silnik ELRING Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) ELRING
Silnik DENCKERMANN Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik EUROREPAR Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik AUTLOG Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) AUTLOG
Silnik CAFFARO Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) CAFFARO
Silnik CASTROL Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) CASTROL
Silnik DT SPARE PARTS Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) EUROL
Silnik FAST Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GOETZE Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) GOETZE
Silnik GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Silnik HC-CARGO Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HOFFER Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) HOFFER
Silnik JP GROUP Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik LIQUI MOLY Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) METZGER
Silnik MOTUL Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) MOTUL
Silnik NPS Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) NPS
Silnik OEM Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) OPTIBELT
Silnik PAYEN Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik RAVENOL Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik SIDAT Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) SIDAT
Silnik SKF Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) SKF
Silnik SWAG Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) SWAG
Silnik VAICO Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Ferrari CALIFORNIA 4.3 kabriolet 460KM, 338kW, benzyna (2008.07 - obecnie) VALVOLINE
Producent:GOETZE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GOETZE
0 (0)
Kod produktu:
50-306147-50
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
50-306147-50
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  10,00
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica zewnętrzna [mm]:  12,20
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  866N W
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  6,00
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  8,80
Do 100 dni na zwrot
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze