Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DR!VE+ do Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie)

Silnik VICTOR REINZ Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik MOTUL Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MOTUL
Silnik AJUSA Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BOSCH
Silnik FILTRON Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FILTRON
Silnik SWAG Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SWAG
Silnik MANN-FILTER Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik HART Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) HART
Silnik RAVENOL Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik KNECHT Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KNECHT
Silnik CHAMPION Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik INA Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) INA
Silnik UFI Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) UFI
Silnik BLUE PRINT Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik FACET Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FACET
Silnik GATES Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) GATES
Silnik JAPKO Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) JAPKO
Silnik KAMOKA Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAHLE Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik OEM Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) OEM
Silnik ABAKUS Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BORG & BECK Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik DAYCO Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik ELRING Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ELRING
Silnik ENERGY Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) EUROL
Silnik FAST Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FAST
Silnik GLASER Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JP GROUP Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) LUCAS
Silnik METZGER Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MEYLE
Silnik NISSENS Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NTY Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SASIC
Silnik SKF Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SKF
Silnik SNR Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALEO Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Fiat DUCATO Autobus (250_) 140 Multijet 2,2 D Autobus 140KM, 103kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) VEMA
Producent:DR!VE+

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP1110.11.0118
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1110.11.0118
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  78,0
Średnica 3 [mm]:  62
Średnica 4 [mm]:  72
Gwint wewnętrzny [mm]:  M22x1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  94
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP1110.10.0747
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1110.10.0747
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  303,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  97
Średnica zewnętrzna [mm]:  169
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP1110.10.0028
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1110.10.0028
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  303,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  166
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  92
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  92
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP1110.11.0180
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1110.11.0180
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  95,0
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  66
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze