Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OEM do Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06)

Silnik ELRING Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) ELRING
Silnik BOSCH Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) BOSCH
Silnik NTY Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) NTY
Silnik FA1 Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) FA1
Silnik KNECHT Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) MAHLE ORIGINAL
Silnik AJUSA Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) AJUSA
Silnik FILTRON Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) FILTRON
Silnik INA Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) INA
Silnik IPARTS Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) IPARTS
Silnik SKV GERMANY Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) SKV GERMANY
Silnik VEMO Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) VEMO
Silnik AKRON-MALÒ Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) AKRON-MALÒ
Silnik CHAMPION Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) CHAMPION
Silnik COMLINE Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) CORTECO
Silnik ELWIS ROYAL Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) ENERGY
Silnik ERA Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) ERA
Silnik EUROREPAR Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) EUROREPAR
Silnik FEBI BILSTEIN Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) GATES
Silnik GLYCO Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) GLYCO
Silnik GOETZE Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) GOETZE
Silnik HART Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) HART
Silnik IPD Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) IPD
Silnik JP GROUP Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) JP GROUP
Silnik KAMOKA Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAGNETI MARELLI Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) MAGNETI MARELLI
Silnik MANN-FILTER Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) MAXGEAR
Silnik METZGER Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) METZGER
Silnik NE Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) NE
Silnik NPS Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) NPS
Silnik OEM Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) OEM
Silnik PAYEN Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) PAYEN
Silnik SKF Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) SKF
Silnik SOFIMA Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) SOFIMA
Silnik TRISCAN Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) TRISCAN
Silnik UFI Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) UFI
Silnik VAICO Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) VAICO
Silnik VALVOLINE Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) VALVOLINE
Silnik VEMA Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) VEMA
Silnik WALKER PRODUCTS Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) WIX FILTERS
Producent:OEM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0)
Kod produktu:
40004950
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
40004950
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  40
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  56
Wysokość 1 [mm]:  7
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OEM
0 (0)
Kod produktu:
46478610
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
46478610
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  138
Długość [mm]:  1104
Szerokość [mm]:  15
Podział zębów:  8
Do 100 dni na zwrot
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze