Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GATES do Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08)

Silnik FILTRON Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) FILTRON
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) CONTINENTAL CTAM
Silnik FA1 Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) FA1
Silnik ELRING Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) ELRING
Silnik BOSCH Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) BOSCH
Silnik CORTECO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) CORTECO
Silnik GATES Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) GATES
Silnik KNECHT Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MAXGEAR
Silnik CHAMPION Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) CHAMPION
Silnik HART Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) HART
Silnik KAMOKA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MANN-FILTER
Silnik OPTIMAL Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) OPTIMAL
Silnik AJUSA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) ALCO FILTER
Silnik BGA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) BGA
Silnik BORG & BECK Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) BREDA LORETT
Silnik BUGATTI Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) BUGATTI
Silnik BUGIAD Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) BUGIAD
Silnik CLEAN FILTERS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) ERA
Silnik ESEN SKV Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) FLENNOR
Silnik GLASER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) GLASER
Silnik GLYCO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) GOETZE
Silnik HC-CARGO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) HC-CARGO
Silnik HELLA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) HEPU
Silnik HOFFER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) HOFFER
Silnik IJS GROUP Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) IJS GROUP
Silnik INA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) INA
Silnik IPARTS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) IPARTS
Silnik IPD Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) IPD
Silnik JP GROUP Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) K&N FILTERS
Silnik KING Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MAHLE
Silnik MAPCO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) METALCAUCHO
Silnik METELLI Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) METELLI
Silnik METZGER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) METZGER
Silnik MISFAT Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) NPS
Silnik OPTIBELT Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) OPTIMA
Silnik PAYEN Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) PAYEN
Silnik PURFLUX Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) PURFLUX
Silnik PURRO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) PURRO
Silnik PZL FILTERS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) SCT - MANNOL
Silnik SKF Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) SKF
Silnik SOFIMA Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) SOFIMA
Silnik TRICLO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) UFI
Silnik VAICO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) VAICO
Silnik VALEO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) VALEO
Silnik VEMO Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) VEMO
Silnik VEYANCE Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) VEYANCE
Silnik VICTOR REINZ Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Ford CAPRI II (GECP) 1.3 coupe 57KM, 42kW, benzyna (1974.02 - 1977.08) WIX FILTERS
Producent:GATES

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GATES
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6217MC
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GATES
Kod:
6217MC
Jednostka:
szt
Materiał:  Poliester
Materiał:  Polichloropren (neopren)
Kolor:  Czarny
Szerokość [mm]:  10
Długość [mm]:  925
Długość zewnętrzna [mm]:  935
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GATES
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6212MC
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GATES
Kod:
6212MC
Jednostka:
szt
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Materiał:  Poliester
Materiał:  Polichloropren (neopren)
Kolor:  Czarny
Szerokość [mm]:  10
Długość [mm]:  800
Długość zewnętrzna [mm]:  810
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze