Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PIERBURG do Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08)

Silnik MASTER-SPORT Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) MASTER-SPORT
Silnik FILTRON Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) FILTRON
Silnik BOSCH Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) BOSCH
Silnik FA1 Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) FA1
Silnik ELRING Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) ELRING
Silnik CORTECO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) CORTECO
Silnik ERA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) ERA
Silnik KNECHT Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) MAXGEAR
Silnik VAICO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) VAICO
Silnik FEBI BILSTEIN Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) GATES
Silnik MANN-FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) MANN-FILTER
Silnik MEAT & DORIA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) PIERBURG
Silnik SWAG Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) SWAG
Silnik VEMO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) VEMO
Silnik AJUSA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) ALCO FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) BREDA LORETT
Silnik BTA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) BTA
Silnik CHAMPION Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) CONTINENTAL
Silnik CONTITECH Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) DAYCO
Silnik DELPHI Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) DENCKERMANN
Silnik DT Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) DT
Silnik DYS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) ENERGY
Silnik ET ENGINETEAM Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) FLENNOR
Silnik FRAM Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) FRAM
Silnik GLASER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) GLASER
Silnik GLYCO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) GOETZE
Silnik GSP Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) GSP
Silnik HART Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) HART
Silnik HC-CARGO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) HC-CARGO
Silnik HELLA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) HOFFER
Silnik INA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) INA
Silnik IPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) IPARTS
Silnik IPD Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) IPD
Silnik K&N FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) K&N FILTERS
Silnik KAWE Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) KAWE
Silnik KING Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) MAPCO
Silnik METALCAUCHO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) METALCAUCHO
Silnik METZGER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) METZGER
Silnik MISFAT Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) NPS
Silnik NTY Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) NTY
Silnik NÜRAL Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) PAYEN
Silnik PURFLUX Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) PURFLUX
Silnik PURRO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) REINZ
Silnik ROULUNDS RUBBER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT-FISPA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) SIDAT-FISPA
Silnik SKV GERMANY Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) SOFIMA
Silnik TRICLO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) TRISCAN
Silnik UFI Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) UFI
Silnik VALEO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) VALEO
Silnik VEMA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) VEMA
Silnik VEYANCE Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 60KM, 44kW, benzyna (1979.03 - 1980.08) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:PIERBURG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
5.0 (4)
Kod produktu:
7.21440.51.0
dostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.21440.51.0
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Średnica [mm]:  38
Długość całkowita [mm]:  133,5
Średnica 1 [mm]:  8
Średnica 2 [mm]:  8
Natężenie prądu do [A]:  2
Ilość połączeń:  2
Od cisnienia [bar]:  0,27
Do cisnienia [bar]:  0,38
Do ciżnienia [psi]:  5,51
Napięcie [V]:  12
Od ciżnienia [psi]:  3,19
Techniczny numer informacyjny:  SI 0058
Techniczny numer informacyjny:  SI 0097
Techniczny numer informacyjny:  SI 1064
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-01
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-02
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-03
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-04
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-05
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-09
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-13
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-17
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-21
Do 100 dni na zwrot
202,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
PIERBURG
5.0 (1)
Kod produktu:
4.02003.63.0
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
4.02003.63.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór sterujący
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnienia
Do 100 dni na zwrot
335,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze