Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FRAM do Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12)

Silnik FEBEST Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) FEBEST
Silnik MAXGEAR Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) MAXGEAR
Silnik VAICO Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) VAICO
Silnik VEMO Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) VEMO
Silnik ABAKUS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) ABAKUS
Silnik BLIC Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) BLIC
Silnik BORG & BECK Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) BORG & BECK
Silnik CASTROL Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) CASTROL
Silnik CHAMPION Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) CORTECO
Silnik DIEDERICHS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) DIEDERICHS
Silnik DYS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) DYS
Silnik FAST Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) FRAM
Silnik GSP Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) GSP
Silnik HC-CARGO Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) HC-CARGO
Silnik HELLA Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) HOFFER
Silnik IPARTS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) IPARTS
Silnik KLOKKERHOLM Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) KLOKKERHOLM
Silnik LUCAS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) LUCAS
Silnik MAHLE Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) MEAT & DORIA
Silnik MISFAT Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) NPS
Silnik NRF Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) NRF
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURFLUX Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) SIDAT
Silnik SWAG Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) SWAG
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FRAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAM
0 (0)
Kod produktu:
NEAF
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
NEAF
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  1
Szerokość [mm]:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot
FRAM
5.0 (1)
Kod produktu:
NEOF
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
NEOF
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  1
Średnica wewnętrzna [mm]:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze