Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12)

Silnik FEBEST Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) FEBEST
Silnik MAXGEAR Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) MAXGEAR
Silnik VAICO Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) VAICO
Silnik VEMO Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) VEMO
Silnik ABAKUS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) ABAKUS
Silnik BLIC Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) BLIC
Silnik BORG & BECK Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) BORG & BECK
Silnik CASTROL Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) CASTROL
Silnik CHAMPION Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) CORTECO
Silnik DIEDERICHS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) DIEDERICHS
Silnik DYS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) DYS
Silnik FAST Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) FRAM
Silnik GSP Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) GSP
Silnik HC-CARGO Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) HC-CARGO
Silnik HELLA Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) HOFFER
Silnik IPARTS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) IPARTS
Silnik KLOKKERHOLM Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) KLOKKERHOLM
Silnik LUCAS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) LUCAS
Silnik MAHLE Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) MEAT & DORIA
Silnik MISFAT Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) NPS
Silnik NRF Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) NRF
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURFLUX Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) SIDAT
Silnik SWAG Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) SWAG
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
54-1386
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
54-1386
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  69
Średnica wewnętrzna [mm]:  17
Szerokość [mm]:  22,5
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze