Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SWAG do Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie)

Silnik ELRING Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) REINZ
Silnik FILTRON Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FILTRON
Silnik SWAG Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SWAG
Silnik BOSCH Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FA1
Silnik MANN-FILTER Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AJUSA
Silnik HENGST FILTER Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik BLUE PRINT Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik FEBI BILSTEIN Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik EPS Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EPS
Silnik K&N FILTERS Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik MAXGEAR Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PAYEN Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PIERBURG
Silnik AKRON-MALÒ Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTITECH Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DRIVE +
Silnik ENERGY Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ENERGY
Silnik ERA Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FACET
Silnik FAE Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HELLA Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI/HUCO Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HOFFER Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HOFFER
Silnik INA Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) INA
Silnik IPSA Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JAPKO
Silnik KAMOKA Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MEAT & DORIA Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MOTORAD Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NPS
Silnik NRF Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NRF
Silnik NTY Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NTY
Silnik OEM Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Ford FOCUS IV (HN) 1.0 EcoBoost mHEV liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SWAG

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
5.0 (2)
Kod produktu:
50 92 1096
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
50 92 1096
Jednostka:
szt
Powierzchnia:  Fosforanowany
Długożć żruby pod główką [mm]:  20
Długość [mm]:  34,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  28,0
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Długość gwintu [mm]:  7
Jakosć/Klasa:  5.8
Rozmiar klucza:  13
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Materiał:  Stal
Ciężar [kg]:  0,031
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
0 (0)
Kod produktu:
33 10 4515
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 4515
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  28,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  72,0
Średnica punktów mocowania [mm]:  17
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg]:  0,099
Do 100 dni na zwrot
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
5.0 (4)
Kod produktu:
50 10 8350
niedostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
50 10 8350
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  ACEA C5
Specyfikacja:  ACEA A1/B1(obsolete)
Specyfikacja:  API SN
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C948-B
Specyfikacja:  Chrysler MS 6395
Specyfikacja:  Jaguar STJLR.03.5004
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-CR1
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C945-A
Klasa lepkości wg SAE:  5W-20
Ciężar [kg]:  0,916
Do 100 dni na zwrot
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
0 (0)
Kod produktu:
33 10 9694
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 9694
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1179
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość żeber:  6
Ciężar [kg]:  0,106
Materiał cięgna naprężonego:  Aramid
Rodzaj alternatora:  Dla rozrusznikoalternatora
Do 100 dni na zwrot
109,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4)
Kod produktu:
50 10 8351
niedostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
50 10 8351
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  4
Specyfikacja:  ACEA C5
Specyfikacja:  ACEA A1/B1(obsolete)
Specyfikacja:  API SN
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C948-B
Specyfikacja:  Chrysler MS 6395
Specyfikacja:  Jaguar STJLR.03.5004
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-CR1
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C945-A
Klasa lepkości wg SAE:  5W-20
Ciężar [kg]:  3,606
Do 100 dni na zwrot
164,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4)
Kod produktu:
50 10 8352
niedostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
50 10 8352
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  ACEA C5
Specyfikacja:  ACEA A1/B1(obsolete)
Specyfikacja:  API SN
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C948-B
Specyfikacja:  Chrysler MS 6395
Specyfikacja:  Jaguar STJLR.03.5004
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-CR1
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C945-A
Klasa lepkości wg SAE:  5W-20
Ciężar [kg]:  4,485
Do 100 dni na zwrot
186,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (8)
Kod produktu:
33 10 4299
niedostępny
5.0 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 4299
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]:  2,750
Do 100 dni na zwrot
615,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
0 (0)
Kod produktu:
33 10 8539
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 8539
Materiał wykładziny ciernej:  Tworzywo sztuczne
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Lokalizacja w aucie:  Góra
Ciężar [kg]:  0,045
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze