Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FRAM do Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie)

Silnik REINZ Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) REINZ
Silnik FILTRON Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) KNECHT
Silnik SWAG Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SWAG
Silnik KAMOKA Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik HENGST FILTER Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik BLUE PRINT Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik FA1 Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FA1
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik CHAMPION Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik HART Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) HART
Silnik MULLER FILTER Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik SCT GERMANY Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SCT GERMANY
Silnik K&N FILTERS Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik PAYEN Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik UFI Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) UFI
Silnik AKRON-MALÒ Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BGA Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELRING Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) ELRING
Silnik ENERGY Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) GLASER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) IPARTS
Silnik IPSA Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METZGER Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MOTUL
Silnik NE Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) NE
Silnik NPS Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) NPS
Silnik OPTIMAL Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURRO Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) RUVILLE
Silnik SOFIMA Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik TOPRAN Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Ford FOCUS IV (HN) 1.5 Ti-VCT liftback 123KM, 90kW, benzyna (2018.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FRAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAM
5.0 (1)
Kod produktu:
PH10044
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
PH10044
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Wymiar gwintu:  3/4"-16
Wysokość [mm]:  74
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAM
0 (0)
Kod produktu:
CA12617
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
CA12617
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze