Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FILTRON do Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie)

Silnik REINZ Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) REINZ
Silnik FILTRON Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KNECHT
Silnik SWAG Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SWAG
Silnik KAMOKA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik HENGST FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik BLUE PRINT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik FA1 Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FA1
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik CHAMPION Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik HART Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HART
Silnik MULLER FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik SCT GERMANY Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SCT GERMANY
Silnik K&N FILTERS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik PAYEN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik UFI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) UFI
Silnik AKRON-MALÒ Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BGA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BTA
Silnik CASTROL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELRING Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ELRING
Silnik ENERGY Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GATES
Silnik GK Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GK
Silnik GLASER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GLASER
Silnik HEPU Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) IPARTS
Silnik IPSA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METZGER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MOTUL
Silnik NE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NE
Silnik NPS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NPS
Silnik OPTIMAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURRO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) RUVILLE
Silnik SNR Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik TOPRAN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 1.5 Ti-VCT Kombi 122KM, 90kW, benzyna (2018.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FILTRON

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FILTRON
4.9 (150)
Kod produktu:
OP 629/1
dostępny
4.9 (150)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
OP 629/1
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  76,5
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  70
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FILTRON
4.8 (103)
Kod produktu:
AP 074/8
dostępny
4.8 (103)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
AP 074/8
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  270
Szerokość [mm]:  206,5
Wysokość [mm]:  42,5
Do 100 dni na zwrot
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FILTRON
4.8 (61)
Kod produktu:
Life-Time Filter
niedostępny
4.8 (61)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
Life-Time Filter
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Rodzaj filtra:  Element dożywotni
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze