Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BREMI do Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie)

Silnik ELRING Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) FILTRON
Silnik SWAG Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) SWAG
Silnik FA1 Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) VAICO
Silnik MANN-FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HENGST FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik DAYCO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) DAYCO
Silnik INA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) INA
Silnik K&N FILTERS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PAYEN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) BTA
Silnik CASTROL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DOLZ Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELSTOCK Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ENERGY Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) EPS
Silnik ET ENGINETEAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) FACET
Silnik FAST Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HART Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) HART
Silnik HEPU Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) HEPU
Silnik HUTCHINSON Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAWE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) KAWE
Silnik KLOKKERHOLM Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KW Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) LUCAS
Silnik LUK Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) LUK
Silnik MAGNETI MARELLI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik METZGER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) NPS
Silnik NÜRAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Ford FOCUS IV Turnier (HP) 2.0 ST EcoBlue Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BREMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMI
0 (0)
Kod produktu:
60611
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
60611
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  3
Rodzaj czujnika:  Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu
Kolor:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
119,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMI
0 (0)
Kod produktu:
60604
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
60604
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu
Kolor:  Czarny
Rodzaj czujnika:  Czujnik Hall'a
Do 100 dni na zwrot
113,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze