Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik K&N FILTERS do Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12)

Silnik AJUSA Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) AJUSA
Silnik BOSCH Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) BOSCH
Silnik CASTROL Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) CASTROL
Silnik ELRING Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) ELRING
Silnik FAE Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) FAE
Silnik HC-CARGO Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) HC-CARGO
Silnik HOFFER Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) HOFFER
Silnik K&N FILTERS Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) K&N FILTERS
Silnik LIQUI MOLY Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) LIQUI MOLY
Silnik MAXGEAR Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) MEAT & DORIA
Silnik MOBILETRON Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) NPS
Silnik OEM Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) OEM
Silnik OPTIMAL Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) OPTIMAL
Silnik SCT - MANNOL Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) SIDAT
Silnik VALVOLINE Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) VALVOLINE
Silnik VEMO Ford GT 5.4 coupe 500KM, 368kW, benzyna (2003.06 - 2006.12) VEMO
Producent:K&N FILTERS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
K&N FILTERS
5.0 (1)
Kod produktu:
HP-7007
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K&N FILTERS
Kod:
HP-7007
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  101
Wysokość [mm]:  83
Specyfikacja:  Premium Oil Filter
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
K&N FILTERS
5.0 (7)
Kod produktu:
33-2317
niedostępny
5.0 (7)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K&N FILTERS
Kod:
33-2317
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  329
Szerokość [mm]:  194
Rodzaj filtra:  Filtr o podwyższonej trwałosci
Kształt:  Kwadratowy
Wysokość [mm]:  24
Do 100 dni na zwrot
435,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze