Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FLENNOR do Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie)

Silnik FILTRON Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FILTRON
Silnik ELRING Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) REINZ
Silnik MANN-FILTER Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik AJUSA Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AJUSA
Silnik KAMOKA Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KNECHT
Silnik SWAG Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SWAG
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik INA Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) INA
Silnik FA1 Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FA1
Silnik IPARTS Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) IPARTS
Silnik MAXGEAR Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MAXGEAR
Silnik GATES Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GATES
Silnik HENGST FILTER Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HART Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HART
Silnik MEYLE Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MEYLE
Silnik PURFLUX Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) PURFLUX
Silnik ALCO FILTER Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik CONTITECH Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CONTITECH
Silnik FAST Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAST
Silnik SKF Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SKF
Silnik DAYCO Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DAYCO
Silnik OEM Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) OEM
Silnik ASHIKA Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ASHIKA
Silnik HEPU Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HEPU
Silnik JAPKO Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) JAPKO
Silnik MULLER FILTER Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik BLUE PRINT Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik DRIVE + Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DRIVE +
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik UFI Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) UFI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CLEAN FILTER Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik CORTECO Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CORTECO
Silnik HELLA Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HELLA
Silnik K&N FILTERS Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik NISSENS Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) NISSENS
Silnik NTY Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) NTY
Silnik PAYEN Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) PIERBURG
Silnik ABAKUS Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AE
Silnik AISIN Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AISIN
Silnik AKRON-MALÒ Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AKS DASIS
Silnik AMC FILTER Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTOMEGA Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BREMI
Silnik BUGATTI Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BUGATTI
Silnik BUGIAD Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BUGIAD
Silnik CHAMPION Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ENERGY Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ENERGY
Silnik ERA Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FRAM
Silnik GK Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GK
Silnik GLASER Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GLASER
Silnik GRAF Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GRAF
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI/HUCO  Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HOFFER Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HOFFER
Silnik IJS GROUP Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPD Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JPN Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) JPN
Silnik KAVO PARTS Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KAWE
Silnik KWP Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KWP
Silnik LUCAS Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METELLI Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MISFAT
Silnik MITSUBOSHI Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MITSUBOSHI
Silnik NPS Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) NPS
Silnik NRF Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) NRF
Silnik OPTIBELT Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PRASCO Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) PRASCO
Silnik PURRO Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RUVILLE
Silnik SACHS Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SACHS
Silnik SCT - MANNOL Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SIDAT
Silnik SKV GERMANY Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TMI
Silnik TRICLO Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VAICO
Silnik VAN WEZEL Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VDO Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VDO
Silnik VEMA Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Ford KA+ III (UK, FK) 1.5 TDCi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FLENNOR

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FLENNOR
0 (0)
Kod produktu:
6PK0975
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FLENNOR
Kod:
6PK0975
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
FLENNOR
0 (0)
Kod produktu:
FU99806
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FLENNOR
Kod:
FU99806
Średnica zewnętrzna [mm]:  61
Szerokość [mm]:  30
Do 100 dni na zwrot
FLENNOR
0 (0)
Kod produktu:
4577V
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FLENNOR
Kod:
4577V
Materiał:  Swiatłowodowy
Materiał:  HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk)
Kolor:  Czarny
Podział zębów:  9,525
Długość [mm]:  1343
Do 100 dni na zwrot
FLENNOR
0 (0)
Kod produktu:
FS64098
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FLENNOR
Kod:
FS64098
Powierzchnia:  Gładki
Średnica zewnętrzna [mm]:  60
Szerokość [mm]:  24
Do 100 dni na zwrot
FLENNOR
0 (0)
Kod produktu:
FP04577V
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FLENNOR
Kod:
FP04577V
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pompą wodną
Do 100 dni na zwrot
FLENNOR
0 (0)
Kod produktu:
F904577V
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FLENNOR
Kod:
F904577V
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez pompy wodnej
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze