Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FEBI BILSTEIN do Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11)

Silnik FEBI BILSTEIN Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) ELRING
Silnik VALEO Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) VALEO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik CORTECO Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) CORTECO
Silnik AJUSA Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) AJUSA
Silnik NTY Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) NTY
Silnik METALCAUCHO Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) METALCAUCHO
Silnik BGA Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) BGA
Silnik DENCKERMANN Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) DENCKERMANN
Silnik FAE Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) FAE
Silnik MAXGEAR Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) MAXGEAR
Silnik PURFLUX Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) PURFLUX
Silnik SCT - MANNOL Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) SCT - MANNOL
Silnik ESEN SKV Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) ESEN SKV
Silnik FAI AUTOPARTS Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) FAI AUTOPARTS
Silnik HART Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) HART
Silnik UFI Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) UFI
Silnik ACKOJA Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) ACKOJA
Silnik AKRON-MALÒ Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) ASHIKA
Silnik BREDA LORETT Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) BREDA LORETT
Silnik BREMI Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) BREMI
Silnik BUGATTI Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) BUGATTI
Silnik CAFFARO Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CLEAN FILTERS Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) CLEAN FILTERS
Silnik DR!VE+ Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) DT SPARE PARTS
Silnik ENERGY Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) ENERGY
Silnik EUROREPAR Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) EUROREPAR
Silnik FORTUNE LINE Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) FORTUNE LINE
Silnik FRAM Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) FRAM
Silnik HC-CARGO Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) HENGST FILTER
Silnik HITACHI Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) HITACHI
Silnik HUTCHINSON Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) HUTCHINSON
Silnik INA Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) INA
Silnik IPD Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) IPD
Silnik JAPANPARTS Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) JAPKO
Silnik JP GROUP Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) KAVO PARTS
Silnik LUCAS Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) MAPCO
Silnik MULLER FILTER Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) NPS
Silnik OCAP Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) OCAP
Silnik OEM Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) OEM
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) RUVILLE
Silnik SEIM Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) SEIM
Silnik SOFIMA Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) SOFIMA
Silnik TEDGUM Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) TEDGUM
Silnik TRICLO Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) TRISCAN
Silnik VAICO Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) VAICO
Silnik WIX FILTERS Ford KA (RB_) 1.0 i liftback 65KM, 48kW, benzyna (1999.09 - 2008.11) WIX FILTERS
Producent:FEBI BILSTEIN

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
21096
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
21096
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  34,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  28,0
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Długość gwintu [mm]:  7
Jakosć/Klasa:  5.8
Rozmiar klucza:  13
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Materiał:  Stal
Powierzchnia:  Fosforanowany
Długożć żruby pod główką [mm]:  21
Ciężar [kg]:  0,040
Dla numeru OE:  9659107280
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
48907
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
48907
Jednostka:
szt
Ilość:  1
Średnica zewnętrzna [mm]:  28,0
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Jakosć/Klasa:  5.8
Rozmiar klucza:  13
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Materiał:  Stal
Długożć żruby pod główką [mm]:  20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
101150
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101150
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  0,992
Dla numeru OE:  STJLR.03.5003
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
101151
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101151
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  4
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  3,64
Do 100 dni na zwrot
140,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
101152
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101152
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  4,52
Do 100 dni na zwrot
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
177393
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
177393
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Wymiar gwintu zewnętrznego:  M18 x 1,5
Rozmiar klucza:  22
Liczba przewodów:  4
Lokalizacja w aucie:  Przed katalizatorem
Ciężar [kg]:  0,112
Do 100 dni na zwrot
185,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
101153
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101153
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  55,5
Do 100 dni na zwrot
984,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
101154
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101154
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  200
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  188,0
Dla numeru OE:  STJLR.03.5003
Do 100 dni na zwrot
2830,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze