Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik COMLINE do Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06)

Silnik MOTUL Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) MOTUL
Silnik ELRING Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) ELRING
Silnik LIQUI MOLY Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) LIQUI MOLY
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) MAHLE ORIGINAL
Silnik AJUSA Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) AJUSA
Silnik KNECHT Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) KNECHT
Silnik FEBI BILSTEIN Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) FEBI BILSTEIN
Silnik CHAMPION Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) CHAMPION
Silnik GATES Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) GATES
Silnik FEBEST Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) FEBEST
Silnik CONTITECH Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) CONTITECH
Silnik ERA Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) ERA
Silnik PAYEN Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) PAYEN
Silnik ABAKUS Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) ABAKUS
Silnik AKS DASIS Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) AKS DASIS
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BORG & BECK Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) BORG & BECK
Silnik CASTROL Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) CASTROL
Silnik COMLINE Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) COMLINE
Silnik CORTECO Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) CORTECO
Silnik DELPHI Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) EUROL
Silnik FA1 Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) FA1
Silnik FAST Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) FAST
Silnik GOETZE ENGINE Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) GOETZE ENGINE
Silnik HART Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik INA Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) INA
Silnik IPD Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) IPD
Silnik JP GROUP Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) JP GROUP
Silnik JPN Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) JPN
Silnik METZGER Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) METZGER
Silnik MULLER FILTER Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) NISSENS
Silnik NTY Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) NTY
Silnik PIERBURG Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) REINZ
Silnik SASIC Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) SASIC
Silnik SWAG Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) SWAG
Silnik TRISCAN Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) TRISCAN
Silnik VAICO Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) VAICO
Silnik VALVOLINE Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) VALVOLINE
Silnik VEMO Ford KUGA II (DM2) 2.0 4x4 SUV 243KM, 179kW, benzyna (2013.03 - 2016.06) VEMO
Producent:COMLINE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
4.8 (12 ocen)
Kod produktu:
EOF181
niedostępny
4.8 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
EOF181
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  81
Ciężar [kg]:  0,48
Wymiar gwintu:  3/4"-16UNF-2B
Średnica zewnętrzna [mm]:  78
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
COMLINE
4.7 (12 ocen)
Kod produktu:
EAF691
niedostępny
4.7 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
EAF691
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  208,5
Ciężar [kg]:  0,41
Średnica wewnętrzna [mm]:  70
Średnica zewnętrzna [mm]:  157
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze