Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DAYCO do Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SWAG
Silnik FA1 Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BOSCH
Silnik AJUSA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) AJUSA
Silnik ESEN SKV Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) ESEN SKV
Silnik MANN-FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BLUE PRINT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik DELPHI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) DELPHI
Silnik HENGST FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FRECCIA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FRECCIA
Silnik PIERBURG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik AKRON-MALÒ Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) EPS
Silnik ERA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FACET
Silnik FAE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) INA
Silnik IPSA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) LUCAS
Silnik LUK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) LUK
Silnik MAGNETI MARELLI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MOTORAD Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) NPS
Silnik OPTIBELT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik TOPRAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 EcoBoost mHEV SUV 155KM, 114kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:DAYCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DAYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
APV3172
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
APV3172
Jednostka:
szt
Średnica koła pasowego [mm]:  69,0
Wysokość 1 [mm]:  22,0
Wysokość 2 [mm]:  29,0
Ciężar [kg]:  0,1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 294,00 zł
150,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze