Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CASTROL do Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie)

Silnik BOSCH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FILTRON Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FILTRON
Silnik HEPU Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HEPU
Silnik FEBI BILSTEIN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik PURFLUX Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik INA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) INA
Silnik CONTITECH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CONTITECH
Silnik KNECHT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KNECHT
Silnik DENCKERMANN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik LUK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) LUK
Silnik MAXGEAR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MAXGEAR
Silnik BLUE PRINT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik DAYCO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DAYCO
Silnik GATES Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) GATES
Silnik JP GROUP Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik OEM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) OEM
Silnik AISIN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) AISIN
Silnik AKRON-MALÒ Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BORG & BECK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) BUGATTI
Silnik CAFFARO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CAFFARO
Silnik CASTROL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DELPHI
Silnik DOLZ Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DOLZ
Silnik DRI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELSTOCK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EUROL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAST Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FRAM
Silnik GK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) GK
Silnik GRAF Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) GRAF
Silnik HART Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HART
Silnik HELLA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI/HUCO  Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HUTCHINSON Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) JAPKO
Silnik KAMOKA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KAWE
Silnik KLOKKERHOLM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KWP Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KWP
Silnik LUCAS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik METELLI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) NIPPARTS
Silnik NISSENS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) NPS
Silnik NTY Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) RUVILLE
Silnik SACHS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) SACHS
Silnik SALERI SIL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SCT - MANNOL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) SWAG
Silnik TMI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) TMI
Silnik TOPRAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) VALEO
Silnik WIX FILTERS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:CASTROL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CASTROL
0 (0)
Kod produktu:
470375
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
470375
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C952-A1
Dopuszczenie przez producenta:  d WSS-M2C952-A1
Klasa lepkości wg SAE:  20W
Do 100 dni na zwrot
CASTROL
0 (0)
Kod produktu:
470704
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
470704
Olej:  Olej syntetyczny
Klasa lepkości SAE:  0W-20
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C952-A1
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze