Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FILTRON do Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie)

Silnik BOSCH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FILTRON Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FILTRON
Silnik HEPU Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HEPU
Silnik FEBI BILSTEIN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik PURFLUX Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik INA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) INA
Silnik CONTITECH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CONTITECH
Silnik KNECHT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KNECHT
Silnik DENCKERMANN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik LUK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) LUK
Silnik MAXGEAR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MAXGEAR
Silnik BLUE PRINT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik DAYCO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DAYCO
Silnik GATES Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) GATES
Silnik JP GROUP Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik OEM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) OEM
Silnik AISIN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) AISIN
Silnik AKRON-MALÒ Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BORG & BECK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) BUGATTI
Silnik CAFFARO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CAFFARO
Silnik CASTROL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DELPHI
Silnik DOLZ Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DOLZ
Silnik DRI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELSTOCK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EUROL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAST Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FRAM
Silnik GK Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) GK
Silnik GRAF Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) GRAF
Silnik HART Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HART
Silnik HELLA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI/HUCO  Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HUTCHINSON Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) JAPKO
Silnik KAMOKA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KAWE
Silnik KLOKKERHOLM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KWP Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KWP
Silnik LUCAS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik METELLI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) NIPPARTS
Silnik NISSENS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) NPS
Silnik NTY Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) RUVILLE
Silnik SACHS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) SACHS
Silnik SALERI SIL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SCT - MANNOL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) SWAG
Silnik TMI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) TMI
Silnik TOPRAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) VALEO
Silnik WIX FILTERS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.5 EcoBlue SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FILTRON

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FILTRON
4.9 (150)
Kod produktu:
OE 667/6
dostępny
4.9 (150)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
OE 667/6
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  78
Średnica zewnętrzna [mm]:  64
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  24
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  33
Do 100 dni na zwrot
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FILTRON
4.8 (103)
Kod produktu:
AP 151/6
dostępny
4.8 (103)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
AP 151/6
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  216
Szerokość [mm]:  162,5
Wysokość [mm]:  69
Długość 1 [mm]:  174,5
Do 100 dni na zwrot
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze