Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie)

Silnik ELRING Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SWAG
Silnik FA1 Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VAICO
Silnik BLUE PRINT Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik FILTRON Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FILTRON
Silnik ALCO FILTER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik HENGST FILTER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KNECHT
Silnik PAYEN Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) PAYEN
Silnik AMC FILTER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BORGWARNER
Silnik BOSCH Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BOSCH
Silnik BREMI Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik DAYCO Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DOLZ Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELSTOCK Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ET ENGINETEAM Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) INA
Silnik IPD Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik K&N FILTERS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KAWE
Silnik LIQUI MOLY Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MOTUL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) NPS
Silnik NÜRAL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) NÜRAL
Silnik PIERBURG Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik TMI Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Ford RANGER (TKE) 2.0 EcoBlue 4x4 pick-up 213KM, 157kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE ORIGINAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
OX 834D
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OX 834D
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  63,5
Wysokość [mm]:  69
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  32
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  31,5
Ciężar netto [g]:  27
Średnica 4 [mm]:  31,5
Do 100 dni na zwrot
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze