Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROREPAR do Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie)

Silnik ELRING Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik CONTITECH Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) CONTITECH
Silnik FA1 Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik INA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) INA
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik PAYEN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BGA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) BTA
Silnik CASTROL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) DYS
Silnik EUROL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE ENGINE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HART Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik JOHNS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) JOHNS
Silnik JPN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) JPN
Silnik KAMOKA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) METZGER
Silnik NTY Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) RUVILLE
Silnik SWAG Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (2022.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:EUROREPAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1667448780
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1667448780
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Kształt:  Płaski
Długość [mm]:  339
Wysokość [mm]:  45,5
Szerokość [mm]:  299
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze