Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie)

Silnik ELRING Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) REINZ
Silnik MOTUL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MOTUL
Silnik FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SWAG
Silnik RAVENOL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) RAVENOL
Silnik BLUE PRINT Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik FA1 Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VAICO
Silnik FILTRON Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FILTRON
Silnik AJUSA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BOSCH
Silnik LIQUI MOLY Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MANN-FILTER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik DENCKERMANN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik FAST Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAST
Silnik INA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) INA
Silnik JP GROUP Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) JP GROUP
Silnik MAXGEAR Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PAYEN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) PAYEN
Silnik AE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AMC
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BIRTH
Silnik BLIC Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BLIC
Silnik BORG & BECK Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BTA
Silnik BUGIAD Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTITECH Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DELPHI
Silnik DOLZ Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELSTOCK Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ENERGY Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) EPS
Silnik ERA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HART Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HART
Silnik HELLA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IJS GROUP Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPD Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) IPSA
Silnik JOHNS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) JOHNS
Silnik JPN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KAWE
Silnik KLOKKERHOLM Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KNECHT Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik METALCAUCHO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MEYLE
Silnik MULLER FILTER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NPS
Silnik NRF Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NRF
Silnik NTY Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NÜRAL
Silnik OEM Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) RUVILLE
Silnik THERMOTEC Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALEO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BOSCH

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.6 (61 ocen)
Kod produktu:
F 026 407 245
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 407 245
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  100,4
Wymiar gwintu:  M 22 x 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  63
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Do 100 dni na zwrot
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
1 987 946 071
dostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 946 071
Jednostka:
szt
Ilość żeber:  6
Długość [mm]:  1352
Do 100 dni na zwrot
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.7 (34 ocen)
Kod produktu:
F 026 400 596
dostępny
4.7 (34 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 400 596
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  339,5
Szerokość [mm]:  299,2
Wysokość [mm]:  38,3
Do 100 dni na zwrot
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
0 261 230 504
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 261 230 504
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.2 (5 ocen)
Kod produktu:
1 987 946 816
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.2 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 946 816
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  103
Długość [mm]:  981
Szerokość [mm]:  16
Podział zębów:  9,525
Do 100 dni na zwrot
126,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze