Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AVA COOLING SYSTEMS do Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) SWAG
Silnik CONTITECH Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) CONTITECH
Silnik FILTRON Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) FILTRON
Silnik GATES Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) GATES
Silnik BOSCH Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BLUE PRINT Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik INA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) INA
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik KAMOKA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAXGEAR Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik AKRON-MALÒ Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BIRTH Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) BTA
Silnik BUGIAD Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) DELPHI
Silnik DOLZ Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) EPS
Silnik ERA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) ERA
Silnik EUROREPAR Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) FACET
Silnik FAST Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE ENGINE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HART Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) HART
Silnik HELLA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) IPD
Silnik JOHNS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) JOHNS
Silnik JP GROUP Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) JPN
Silnik KAVO PARTS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) LUCAS
Silnik METALCAUCHO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) METZGER
Silnik MULLER FILTER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) NPS
Silnik NRF Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) NRF
Silnik NTY Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) NÜRAL
Silnik OEM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) SASIC
Silnik SKF Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TOPRAN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) UFI
Silnik VEMA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) VEMA
Silnik WIX FILTERS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 160KM, 118kW, olej napędowy (2021.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:AVA COOLING SYSTEMS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AVA COOLING SYSTEMS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FD3666
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AVA COOLING SYSTEMS
Kod:
FD3666
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
Głębokość sieci [mm]:  126
Szerokość sieci [mm]:  252
Długość sieci [mm]:  91
Szerokość sieci [mm]:  80
Głębokość sieci [mm]:  69
Do 100 dni na zwrot
594,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AVA COOLING SYSTEMS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FD4719
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AVA COOLING SYSTEMS
Kod:
FD4719
Jednostka:
szt
Długość sieci [mm]:  450
Szerokość sieci [mm]:  161
Głębokość sieci [mm]:  62
Materiał zbiornika wody (chłodnica):  Tworzywo sztuczne
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Do 100 dni na zwrot
895,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze