Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie)

Silnik MOTUL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MOTUL
Silnik ELRING Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SWAG
Silnik RAVENOL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) RAVENOL
Silnik BLUE PRINT Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik FA1 Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VAICO
Silnik FILTRON Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FILTRON
Silnik AJUSA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BOSCH
Silnik LIQUI MOLY Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MANN-FILTER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAHLE ORIGINAL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik DENCKERMANN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik FAST Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAST
Silnik INA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) INA
Silnik JP GROUP Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) JP GROUP
Silnik MAXGEAR Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PAYEN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) PAYEN
Silnik AE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AMC
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BIRTH
Silnik BLIC Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BLIC
Silnik BORG & BECK Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BTA
Silnik BUGIAD Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTITECH Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DELPHI
Silnik DOLZ Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELSTOCK Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ENERGY Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) EPS
Silnik ERA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HART Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HART
Silnik HELLA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IJS GROUP Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPD Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) IPSA
Silnik JOHNS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) JOHNS
Silnik JPN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KAWE
Silnik KLOKKERHOLM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KNECHT Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik METALCAUCHO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MEYLE
Silnik MULLER FILTER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NPS
Silnik NRF Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NRF
Silnik NTY Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NÜRAL
Silnik OEM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SASIC
Silnik SKF Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE ORIGINAL

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 1414
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 1414
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  101,0
Średnica [mm]:  75,0
Gwintowana złączka:  M22x1,5
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  61,7
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Wysokość opakowania [cm]:  10,20
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Ciężar netto [g]:  290,0
Do 100 dni na zwrot
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 4403
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 4403
Jednostka:
szt
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  338
Długość całkowita [mm]:  338,0
Szerokość [mm]:  299
Ciężar netto [g]:  337,0
Do 100 dni na zwrot
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
013 PI 00156 001
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
013 PI 00156 001
Jednostka:
szt
Długożć opakowania [cm]:  9,5
Szerokość opakowania [cm]:  10,00
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  14,4
Wielkość kompresji [mm]:  48,4
Długość [mm]:  73
Średnica cylindra [mm]:  84,26
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z mocowaniem pierscieni tłokowych
Długość trzpienia [mm]:  63,65
Sworzeń o śr. [mm]:  30
Szerokość opakowania [cm]:  9,50
Powierzchnia:  Pokryty dodatkową warstwą
Wielkość płomienia [mm]:  9,6
Średnica wyżłobienia [mm]:  48,23
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Do 100 dni na zwrot
416,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
013 PI 00156 000
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
013 PI 00156 000
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  948,0
Do 100 dni na zwrot
437,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
013 PI 00156 002
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
013 PI 00156 002
Jednostka:
szt
Szerokość opakowania [cm]:  9,50
Długożć opakowania [cm]:  9,5
Do 100 dni na zwrot
439,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
013 LP 00119 000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
013 LP 00119 000
Długożć opakowania [cm]:  10,6
Ciężar netto [g]:  531
Wysokość opakowania [cm]:  19,00
Szerokość opakowania [cm]:  10,60
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze