Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HOFFER do Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie)

Silnik KAMOKA Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik ELRING Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) ELRING
Silnik K&N FILTERS Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik AJUSA Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) BOSCH
Silnik BREMI Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) BREMI
Silnik ERA Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) ERA
Silnik FAE Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) FAE
Silnik FEBEST Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) FEBEST
Silnik FLENNOR Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) FLENNOR
Silnik HC-CARGO Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HOFFER Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) HOFFER
Silnik INA Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) INA
Silnik MAXGEAR Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik MOBILETRON Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) MOBILETRON
Silnik NPS Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) NPS
Silnik OEM Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) OPTIBELT
Silnik SIDAT Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) SIDAT
Silnik VAICO Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) VAICO
Silnik VEMO Ford Usa MUSTANG coupe 5.4 V8 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2006.01 - obecnie) VEMO
Producent:HOFFER

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0)
Kod produktu:
7481029E
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7481029E
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Ilość przewodów:  4
Długość kabli:  670
Jakosć:  EQUIVALENT
Dla numeru artykułu:  7481029E
Do 100 dni na zwrot
220,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HOFFER
0 (0)
Kod produktu:
7517996
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7517996
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Głębokosć zabudowy [mm]:  56,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu
Rodzaj czujnika:  Czujnik indukcyjny
Dla numeru OE:  1W7Z 6C315 AB
Dla numeru OE:  F1AE 6C315 CB
Do 100 dni na zwrot
172,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HOFFER
0 (0)
Kod produktu:
7481718OQ
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7481718OQ
Jednostka:
szt
Ilość przewodów:  4
Długość kabli:  290
Jakosć:  EQUIVALENT
Do 100 dni na zwrot
312,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HOFFER
0 (0)
Kod produktu:
7481029
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7481029
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Ilość przewodów:  4
Długość kabli:  670
Dla numeru artykułu:  7481029
Do 100 dni na zwrot
446,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HOFFER
0 (0)
Kod produktu:
7481718
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7481718
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Ilość biegunów:  4
Długość kabli:  290
Dla numeru artykułu:  7481718
Do 100 dni na zwrot
471,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HOFFER
0 (0)
Kod produktu:
7481644
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7481644
Sonda lambda:  Sonda lambda szerokopasmowa
Ilość przewodów:  5
Długość kabli:  170
Dla numeru artykułu:  7481644
Do 100 dni na zwrot
HOFFER
0 (0)
Kod produktu:
7481029OQ
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7481029OQ
Ilość przewodów:  4
Długość kabli:  670
Jakosć:  EQUIVALENT
Do 100 dni na zwrot
HOFFER
0 (0)
Kod produktu:
7481718E
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7481718E
Sonda lambda:  Ogrzewana
Ilość przewodów:  4
Długość kabli:  290
Jakosć:  EQUIVALENT
Dla numeru artykułu:  7481718E
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze