Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 SUV 145KM, 107kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie)

Silnik AJUSA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 SUV 145KM, 107kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) AJUSA
Silnik HENGST FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 SUV 145KM, 107kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FEBI BILSTEIN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 SUV 145KM, 107kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik MAXGEAR Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 SUV 145KM, 107kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) MAXGEAR
Silnik VAICO Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 SUV 145KM, 107kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) VAICO
Silnik BIRTH Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 SUV 145KM, 107kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 SUV 145KM, 107kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) BORG & BECK
Silnik EUROL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 SUV 145KM, 107kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 SUV 145KM, 107kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) EUROREPAR
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 SUV 145KM, 107kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KAVO PARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 SUV 145KM, 107kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik OEM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 SUV 145KM, 107kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) OEM
Silnik SCT - MANNOL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 SUV 145KM, 107kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik STONE-JAPAN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.0 SUV 145KM, 107kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.12 - obecnie) STONE-JAPAN
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V24-0018
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V24-0018
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  54
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1
Średnica [mm]:  67
Wysokość [mm]:  90
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wymiar gwintu:  M 20 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  66
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Ciężar [kg]:  0,298
Szerokość opakowania [cm]:  7,3
Wysokość opakowania [cm]:  13,9
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze