Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OEM do Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12)

Silnik FILTRON Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) MANN-FILTER
Silnik KNECHT Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) KNECHT
Silnik AJUSA Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) AJUSA
Silnik HART Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) HART
Silnik MAHLE Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) MAHLE
Silnik WIX FILTERS Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) WIX FILTERS
Silnik CHAMPION Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) CHAMPION
Silnik MAXGEAR Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) MAXGEAR
Silnik ACKOJA Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) ACKOJA
Silnik PZL FILTERS Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) PZL FILTERS
Silnik IPARTS Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) IPARTS
Silnik MAGNETI MARELLI Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) MAGNETI MARELLI
Silnik AMC FILTER Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) AMC FILTER
Silnik AMC Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) AMC
Silnik BLUE PRINT Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) BORG & BECK
Silnik COMLINE Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik DR!VE+ Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) DR!VE+
Silnik ELRING Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) ELRING
Silnik ERISTIC Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) ERISTIC
Silnik FA1 Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) GATES
Silnik GLYCO Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) GOETZE ENGINE
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPSA Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) IPSA
Silnik JP GROUP Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) KAVO PARTS
Silnik KING Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MULLER FILTER Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) NPS
Silnik OEM Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) OEM
Silnik OPTIMA Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) OPTIMA
Silnik PAYEN Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) TRISCAN
Silnik UFI Isuzu CAMPO (KB) 2.2 4WD pick-up 90KM, 66kW, benzyna (1988.04 - 1988.12) UFI
Producent:OEM

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N0138493
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
N0138493
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  20
Grubość [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N0138492
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
N0138492
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  20
Grubość [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2630035503
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
2630035503
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  75
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wymiar gwintu:  M 20x1,5
Średnica 1 [mm]:  63
Średnica 2 [mm]:  55
Średnica zewnętrzna [mm]:  83
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2630035530
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
2630035530
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  75
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wymiar gwintu:  M 20x1,5
Średnica 1 [mm]:  63
Średnica 2 [mm]:  55
Średnica zewnętrzna [mm]:  83
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4291887
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
4291887
Jednostka:
szt
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Materiał:  Poliester
Materiał:  Polichloropren (neopren)
Kolor:  Czarny
Szerokość [mm]:  13
Długość [mm]:  1025
Długość zewnętrzna [mm]:  1040
Do 100 dni na zwrot
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze