Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTITECH do Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie)

Silnik BOSCH Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) BOSCH
Silnik FILTRON Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) ELRING
Silnik MAXGEAR Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MAXGEAR
Silnik CONTITECH Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) CONTITECH
Silnik FEBI BILSTEIN Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) KAMOKA
Silnik OEM Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) OEM
Silnik REINZ Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) REINZ
Silnik SKV GERMANY Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik CHAMPION Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) CHAMPION
Silnik DAYCO Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) DAYCO
Silnik GATES Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) GATES
Silnik HART Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) HART
Silnik KNECHT Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) KNECHT
Silnik SWAG Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) SWAG
Silnik UFI Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) UFI
Silnik AJUSA Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BLUE PRINT Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORGWARNER Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) BORGWARNER
Silnik COMLINE Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) FA1
Silnik FAE Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) FRECCIA
Silnik GLASER Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HUTCHINSON Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) IPARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MASTER-SPORT Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) METZGER
Silnik NPS Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) NPS
Silnik NTY Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) OPTIBELT
Silnik PAYEN Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SIDAT Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) SIDAT
Silnik TRISCAN Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik WALKER PRODUCTS Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Iveco DAILY CITYS Autobus 50C16 Autobus 156KM, 115kW, olej napędowy (2019.04 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:CONTITECH

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTITECH
4.8 (26)
Kod produktu:
4PK903 ELAST
dostępny
4.8 (26)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
4PK903 ELAST
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,069
Ilość żeber:  4
Długość [mm]:  903
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  UNI TOOL ELAST
Do 100 dni na zwrot
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTITECH
5.0 (8)
Kod produktu:
CT1148
dostępny
5.0 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
CT1148
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  178
Długożć opakowania [cm]:  25,5
Szerokość opakowania [cm]:  16
Wysokość opakowania [cm]:  3
Ciężar [kg]:  0,26
Szerokość [mm]:  30
Podział zębów:  9,525
Do 100 dni na zwrot
154,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTITECH
5.0 (27)
Kod produktu:
CT1148K1
dostępny
5.0 (27)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
CT1148K1
Jednostka:
KPL
Długożć opakowania [cm]:  26,5
Szerokość opakowania [cm]:  16,5
Wysokość opakowania [cm]:  9,5
Ciężar [kg]:  1,4
Ilość zębów:  178
Szerokość [mm]:  30
Do 100 dni na zwrot
410,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTITECH
0 (0)
Kod produktu:
VD1140
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
VD1140
Jednostka:
szt
Długożć opakowania [cm]:  23,5
Szerokość opakowania [cm]:  23,5
Wysokość opakowania [cm]:  11,5
Ciężar [kg]:  2,9
Ilość żeber:  4
Do 100 dni na zwrot
285,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze