Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04)

Silnik CASTROL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) CASTROL
Silnik MOTUL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) MOTUL
Silnik FILTRON Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) FILTRON
Silnik ELRING Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) ELRING
Silnik EUROREPAR Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) EUROREPAR
Silnik LIQUI MOLY Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) LIQUI MOLY
Silnik IPARTS Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) IPARTS
Silnik BOSCH Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) BOSCH
Silnik CONTINENTAL CTAM Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) CONTINENTAL CTAM
Silnik FA1 Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) FA1
Silnik KAMOKA Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) KAMOKA
Silnik CORTECO Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) CORTECO
Silnik MAGNETI MARELLI Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) MAGNETI MARELLI
Silnik VAICO Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) VAICO
Silnik AJUSA Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) AJUSA
Silnik COOPERSFIAAM Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) DT SPARE PARTS
Silnik KNECHT Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) KNECHT
Silnik OPTIMAL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) OPTIMAL
Silnik UFI Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) UFI
Silnik ABAKUS Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) ABAKUS
Silnik AE Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) AE
Silnik AKRON-MALÒ Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) AUTOMEGA
Silnik AVA QUALITY COOLING Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) BGA
Silnik BIRTH Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) BIRTH
Silnik BLIC Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) BLIC
Silnik BORG & BECK Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) BREDA LORETT
Silnik BTA Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) BTA
Silnik BUGATTI Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) BUGATTI
Silnik CHAMPION Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) CONTINENTAL
Silnik DAYCO Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) DAYCO
Silnik DELPHI Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) DELPHI
Silnik DR!VE+ Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) DR!VE+
Silnik ELWIS ROYAL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) EPS
Silnik ESEN SKV Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) EUROL
Silnik FAST Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) FAST
Silnik FLENNOR Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) FLENNOR
Silnik FRAM Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) FRAM
Silnik FRIGAIR Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) FRIGAIR
Silnik GARRETT Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) GARRETT
Silnik GATES Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) GATES
Silnik GLASER Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) GLASER
Silnik GLYCO Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) GOETZE ENGINE
Silnik GRAF Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) GRAF
Silnik HART Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) HART
Silnik HC-CARGO Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) HENGST FILTER
Silnik HEPU Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) HEPU
Silnik HOFFER Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) IJS GROUP
Silnik INA Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) INA
Silnik INTERVALVES Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) INTERVALVES
Silnik IPD Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) IPD
Silnik JAPANPARTS Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) JAPKO
Silnik JC PREMIUM Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) JP GROUP
Silnik KAWE Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) KW
Silnik KWP Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) KWP
Silnik LUCAS Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) LUCAS
Silnik MAHLE Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) METELLI
Silnik METZGER Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) METZGER
Silnik MISFAT Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) MISFAT
Silnik MITSUBOSHI Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) MITSUBOSHI
Silnik NE Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) NE
Silnik NISSENS Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) NISSENS
Silnik NPS Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) NPS
Silnik NRF Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) NRF
Silnik NÜRAL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) NÜRAL
Silnik OEM Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) OEM
Silnik OPTIBELT Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) PAYEN
Silnik PURFLUX Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) PURFLUX
Silnik PURRO Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) PURRO
Silnik PZL FILTERS Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) RAVENOL
Silnik ROULUNDS RUBBER Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) RUVILLE
Silnik S-TR Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) S-TR
Silnik SASIC Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) SASIC
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) SIDAT
Silnik SKF Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) SKF
Silnik SNR Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) SNR
Silnik SOFIMA Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) SOFIMA
Silnik SOGEFIPRO Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) SOGEFIPRO
Silnik TEDGUM Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) TEDGUM
Silnik TRISCAN Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) TRISCAN
Silnik TURBORAIL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) TURBORAIL
Silnik VALEO Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) VALEO
Silnik VEMA Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) VEMA
Silnik VEYANCE Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) WIX FILTERS
Producent:CHAMPION

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
COF100270S
dostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
COF100270S
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  142
Wymiar gwintu:  3/4"-16 UNF
Średnica 1 [mm]:  71,5
Średnica 2 [mm]:  110
Średnica wewnętrzna [mm]:  36
Średnica zewnętrzna [mm]:  109
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  42
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Długożć opakowania [cm]:  11,2
Szerokość opakowania [cm]:  11,2
Wysokość opakowania [cm]:  15
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
CAF101112R
dostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CAF101112R
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  342
Średnica wewnętrzna [mm]:  80
Średnica zewnętrzna [mm]:  153
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kratką ochronną
Długożć opakowania [cm]:  15,6
Szerokość opakowania [cm]:  15,6
Wysokość opakowania [cm]:  34,8
Do 100 dni na zwrot
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze