Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik COOPERSFIAAM do Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04)

Silnik CASTROL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) CASTROL
Silnik MOTUL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) MOTUL
Silnik FILTRON Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) FILTRON
Silnik ELRING Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) ELRING
Silnik EUROREPAR Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) EUROREPAR
Silnik LIQUI MOLY Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) LIQUI MOLY
Silnik IPARTS Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) IPARTS
Silnik BOSCH Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) BOSCH
Silnik CONTITECH Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) CONTITECH
Silnik FA1 Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) FA1
Silnik KAMOKA Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) KAMOKA
Silnik CORTECO Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) CORTECO
Silnik MAGNETI MARELLI Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) MAGNETI MARELLI
Silnik VAICO Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) VAICO
Silnik AJUSA Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) AJUSA
Silnik COOPERS FIAAM Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) COOPERS FIAAM
Silnik DENCKERMANN Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) DENCKERMANN
Silnik DT Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) DT
Silnik KNECHT Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) KNECHT
Silnik OPTIMAL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) OPTIMAL
Silnik UFI Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) UFI
Silnik ABAKUS Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) ABAKUS
Silnik AE Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) AE
Silnik AKRON-MALÒ Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) AUTOMEGA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) BIRTH
Silnik BLIC Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) BLIC
Silnik BORG & BECK Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) BREDA LORETT
Silnik BTA Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) BTA
Silnik BUGATTI Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) BUGATTI
Silnik CHAMPION Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) CONTINENTAL
Silnik DAYCO Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) DAYCO
Silnik DELPHI Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) DELPHI
Silnik DRIVE + Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) DRIVE +
Silnik ELWIS ROYAL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) EPS
Silnik ET ENGINETEAM Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) EUROL
Silnik FAST Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) FAST
Silnik FLENNOR Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) FLENNOR
Silnik FRAM Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) FRAM
Silnik FRIGAIR Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) FRIGAIR
Silnik GARRETT Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) GARRETT
Silnik GATES Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) GATES
Silnik GLASER Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) GLASER
Silnik GLYCO Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) GOETZE ENGINE
Silnik GRAF Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) GRAF
Silnik HART Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) HART
Silnik HC-CARGO Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) HENGST FILTER
Silnik HEPU Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) HEPU
Silnik HOFFER Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) IJS GROUP
Silnik INA Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) INA
Silnik INTERVALVES Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) INTERVALVES
Silnik IPD Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) IPD
Silnik JAPANPARTS Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) JAPKO
Silnik JC PREMIUM Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) JP GROUP
Silnik KAWE Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) KW
Silnik KWP Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) KWP
Silnik LUCAS Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) METELLI
Silnik METZGER Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) METZGER
Silnik MISFAT Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) MISFAT
Silnik MITSUBOSHI Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) MITSUBOSHI
Silnik NE Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) NE
Silnik NISSENS Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) NISSENS
Silnik NPS Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) NPS
Silnik NRF Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) NRF
Silnik NÜRAL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) NÜRAL
Silnik OEM Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) OEM
Silnik OPTIBELT Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) PAYEN
Silnik PURFLUX Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) PURFLUX
Silnik PURRO Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) PURRO
Silnik PZL SĘDZISZÓW Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) RAVENOL
Silnik ROULUNDS RUBBER Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) RUVILLE
Silnik S-TR Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) S-TR
Silnik SASIC Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) SASIC
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) SIDAT
Silnik SKF Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) SKF
Silnik SKV GERMANY Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) SKV GERMANY
Silnik SNR Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) SNR
Silnik SOFIMA Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) SOFIMA
Silnik SOGEFIPRO Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) SOGEFIPRO
Silnik TEDGUM Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) TEDGUM
Silnik TRISCAN Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) TRISCAN
Silnik TURBORAIL Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) TURBORAIL
Silnik VALEO Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) VALEO
Silnik VEMA Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) VEMA
Silnik VEYANCE Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Iveco DAILY II Skrzynia 40-10 V Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1990.01 - 1996.04) WIX FILTERS
Producent:COOPERS FIAAM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COOPERS FIAAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FA4018A
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COOPERS FIAAM
Kod:
FA4018A
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  60
Średnica wewnętrzna [mm]:  18
Wysokość [mm]:  100
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
COOPERS FIAAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FL6658
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COOPERS FIAAM
Kod:
FL6658
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  160
Średnica wewnętrzna [mm]:  100
Wysokość [mm]:  178
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
COOPERSFIAAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT5018A
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COOPERSFIAAM
Kod:
FT5018A
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  107
Wymiar gwintu:  3/4"-16
Wysokość [mm]:  143
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze