Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HENGST FILTER do Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie)

Silnik REINZ Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) AJUSA
Silnik ELRING Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) ELRING
Silnik MAHLE ORIGINAL Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik K&N FILTERS Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KNECHT Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KNECHT
Silnik RAVENOL Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik AUTOMEGA Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BLUE PRINT Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik PAYEN Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PAYEN
Silnik BREMI Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) DRIVE +
Silnik EPS Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) FRECCIA
Silnik GLASER Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GLASER
Silnik GLYCO Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) GLYCO
Silnik HENGST FILTER Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik IPSA Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) IPSA
Silnik KAWE Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KAWE
Silnik KW Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) KW
Silnik MULLER FILTER Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) NPS
Silnik PIERBURG Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik SCT - MANNOL Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik TRISCAN Jeep CHEROKEE (KL) 2.0 T-GDi 4x4 SUV 272KM, 200kW, benzyna (2018.09 - obecnie) TRISCAN
Producent:HENGST FILTER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HENGST FILTER
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
H98W
dostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
H98W
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  75
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  69
Wymiar gwintu:  M22x1,5
Wysokość [mm]:  85
Do 100 dni na zwrot
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HENGST FILTER
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
H10W18
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
H10W18
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  73
Wymiar gwintu:  M22x1,5
Wysokość [mm]:  90
Do 100 dni na zwrot
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze