Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KAMOKA do Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie)

Silnik REINZ Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) AJUSA
Silnik ELRING Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) FA1
Silnik MANN-FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik PURFLUX Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik KNECHT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) KNECHT
Silnik FILTRON Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) FILTRON
Silnik HENGST FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE ORIGINAL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik DENCKERMANN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik KAMOKA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik ALCO FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik DR.MOTOR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) DR.MOTOR
Silnik JAPANPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) JAPKO
Silnik PAYEN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) PAYEN
Silnik VEMO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) VEMO
Silnik AKRON-MALÒ Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTLOG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) AUTLOG
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTITECH Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) CORTECO
Silnik DRIVE + Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) DRIVE +
Silnik EPS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) GATES
Silnik GK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) GK
Silnik GLASER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) GLASER
Silnik HEPU Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) INA
Silnik K&N FILTERS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KOLBENSCHMIDT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MASTER-SPORT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) NPS
Silnik NRF Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) NRF
Silnik OPTIBELT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKV GERMANY Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) VEMA
Silnik WIX FILTERS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 P400e PHEV 4x4 SUV 404KM, 297kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.10 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:KAMOKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
F121401
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
F121401
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  99
Średnica zewnętrzna [mm]:  57,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  23,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  23,5
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
F248001
dostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
F248001
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr powietrza
Wysokość [mm]:  49
Szerokość [mm]:  163
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze