Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie)

Silnik ELRING Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BLUE PRINT Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik KNECHT Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) KNECHT
Silnik FA1 Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) FA1
Silnik SWAG Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) SWAG
Silnik MAHLE ORIGINAL Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik DENCKERMANN Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik HENGST FILTER Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FILTRON Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik EUROREPAR Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FEBEST Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) FEBEST
Silnik BOSCH Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) BOSCH
Silnik JPN Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) JPN
Silnik SCT GERMANY Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) SCT GERMANY
Silnik UFI Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) VAICO
Silnik ACKOJA Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) ACKOJA
Silnik PAYEN Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) PAYEN
Silnik AKS DASIS Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) ASHIKA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) DELPHI
Silnik DENSO Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) DENSO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELSTOCK Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ENERGY Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) GLASER
Silnik HART Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) HART
Silnik HELLA Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) HELLA
Silnik INA Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) INA
Silnik JAPANPARTS Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik K&N FILTERS Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) KAWE
Silnik KW Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) LUCAS
Silnik METZGER Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) NIPPARTS
Silnik NISSENS Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) NPS
Silnik PURFLUX Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SOFIMA Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) SOFIMA
Silnik STONE-JAPAN Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik TMI Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik VEMO Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Lexus ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 250 (AXZA10) sedan 200KM, 147kW, benzyna (2018.10 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:VAICO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V20-2423
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V20-2423
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  12
Grubość [mm]:  1,7
Materiał:  Aluminium
Średnica zewnętrzna [mm]:  21
Ciężar [kg]:  0,001
Szerokość opakowania [cm]:  2,1
Wysokość opakowania [cm]:  0,15
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
5.0 (1)
Kod produktu:
V60-0406
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0406
Jednostka:
szt
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Klasa lepkości SAE:  0W20
Pojemność [litr]:  1
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Rodzaj połączenia:  Butelka
Specyfikacja:  BMW LL-17 FE+
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Specyfikacja wg ACEA:  C5
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  SN/RC
Specyfikacja wg API:  SN+
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-5
Do 100 dni na zwrot
95,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1)
Kod produktu:
V60-0409
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0409
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Rodzaj połączenia:  Butelka
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Specyfikacja wg ACEA:  C5
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  SN/RC
Specyfikacja wg API:  SN+
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-5
Do 100 dni na zwrot
442,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1)
Kod produktu:
V60-0410
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0410
Jednostka:
szt
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Klasa lepkości SAE:  0W20
Pojemność [litr]:  20
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Rodzaj połączenia:  Kanister
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Specyfikacja wg ACEA:  C5
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  SN/RC
Specyfikacja wg API:  SN+
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-5
Do 100 dni na zwrot
1155,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1)
Kod produktu:
V60-0412
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0412
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  208
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Specyfikacja wg ACEA:  C5
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  SN/RC
Specyfikacja wg API:  SN+
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-5
Klasa lepkości SAE:  0W20
Do 100 dni na zwrot
10953,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze