Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) AJUSA
Silnik FA1 Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) VAICO
Silnik EUROREPAR Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FEBEST Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FEBEST
Silnik BLUE PRINT Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik SWAG Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SWAG
Silnik DENSO Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) DENSO
Silnik EPS Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) EPS
Silnik BOSCH Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BOSCH
Silnik BREMI Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik DELPHI Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) DELPHI
Silnik FACET Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FACET
Silnik MAHLE ORIGINAL Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik OEM Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) PAYEN
Silnik ACKOJA Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) ACKOJA
Silnik AMC FILTER Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ARCO Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) ARCO
Silnik BORG & BECK Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BTA
Silnik CASTROL Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) CASTROL
Silnik CONTITECH Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERS FIAAM Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) DAYCO
Silnik DOKUJI Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) DOKUJI
Silnik EFI AUTOMOTIVE Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) EUROL
Silnik FILTRON Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FILTRON
Silnik FLENNOR Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) GLASER
Silnik HART Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) HART
Silnik HELLA Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPSA Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) IPSA
Silnik JP GROUP Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MANN-FILTER Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) NPS
Silnik NRF Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) NTY
Silnik PURFLUX Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SIDAT
Silnik SKF Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SKF
Silnik SNR Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SNR
Silnik SOG Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SOG
Silnik STONE-JAPAN Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Lexus LC (_Z10_) 500 (URZ100) coupe 464KM, 341kW, benzyna (2018.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BOSCH

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.6 (61)
Kod produktu:
F 026 407 107
dostępny
4.6 (61)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 407 107
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  117
Średnica zewnętrzna [mm]:  70
Średnica 2 [mm]:  28
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (7)
Kod produktu:
0 986 280 748
dostępny
5.0 (7)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 280 748
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
151,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (7)
Kod produktu:
0 986 280 749
dostępny
5.0 (7)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 280 749
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
209,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
0 986 345 012
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 345 012
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze