Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HEPU do Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03)

Silnik ELRING Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) ELRING
Silnik AJUSA Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) AJUSA
Silnik FA1 Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) FA1
Silnik GATES Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) GATES
Silnik REINZ Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) REINZ
Silnik PAYEN Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) PAYEN
Silnik ACKOJA Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) ACKOJA
Silnik AE Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) AE
Silnik AMC FILTER Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) AMC FILTER
Silnik CORTECO Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) CORTECO
Silnik ERISTIC Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) ERISTIC
Silnik EUROL Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) EUROL
Silnik EUROREPAR Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) FLENNOR
Silnik GLASER Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) GLASER
Silnik GLYCO Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) GLYCO
Silnik HART Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) HART
Silnik HEPU Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) HEPU
Silnik INA Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) INA
Silnik IPD Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) IPD
Silnik KAVO PARTS Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) KAVO PARTS
Silnik KING Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) KING
Silnik KWP Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) KWP
Silnik MASTER-SPORT Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) MASTER-SPORT
Silnik OEM Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) OEM
Silnik OPTIBELT Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) OPTIBELT
Silnik SOG Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) SOG
Silnik STONE-JAPAN Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) STONE-JAPAN
Silnik TAYEN Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) TAYEN
Silnik TRISCAN Mazda 323 II (BD) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) TRISCAN
Producent:HEPU

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HEPU
0 (0 ocen)
Kod produktu:
20-1148
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
20-1148
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  107
Szerokość [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot
150,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze